Translate

Zoek je iets?

donderdag 26 februari 2015

Best Disney Songs ~ Colors of the wind (Pocahontas)

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een van mijn favoriete Disney liedjes voor jullie! Dit keer is het een nummer van de film Pocahontas! Een van de meest bekende Disney liedjes ever, maar nou en!
Pocahontas zingt dit nummer tegen John Smit, want zij wil hem leren hoe mooi de natuur is en dat je dat niet zomaar kapot mag maken.



(bron)



Ik vind het nummer heel mooi, omdat het een diepere laag heeft. Het is niet zo oppervlakkig als sommige andere Disney nummer en dat vind ik echt heel erg tof. Daarnaast is het natuurlijk gewoon prachtig gezongen en is de boodschap erg mooi en ook nog eens van deze tijd!



MOOI HE?? Ik vind het zo fantastisch, het staat bovenaan mijn spotifyplaylist :)

Tot snel!

Wat is jouw favoriete Pocahontas nummer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow