Translate

Zoek je iets?

zondag 8 maart 2015

Review: Lush let the good times roll



Hoi allemaal,


Vandaag heb ik een review van een Lush product voor jullie, namelijk Let the good times roll van Lush. Het is een face & body cleanser die ruikt naar popcorn. Daarnaast belooft Lush een mooie teint. Ik ben benieuwd




Als je het potje open doet, zie je geel. Heel veel geel! De cleanser is gemaakt van mais, dus op zich is dat niet heel raar natuurlijk, daarnaast zie je af een toe een stukje popcorn zitten super grappig!
Ik moet ook eerlijk zeggen, het ruikt echt gigantisch lekker, maar niet naar popcorn zoals beloofd wordt, ik vind het meer iets weg hebben van cookie dough...

Ik pak gewoon een klein stukje uit het potje en meng dat met water totdat het een papje wordt (vrij snel). Dit papje smeer ik dan op mijn gezicht. Wat ik erg fijn vind is dat er nog wat korreltjes inzitten, waardoor het ook meteen een gezichtsscrub is (hoe bedoel je win-win situatie?)
Als ik heel mijn gezicht goed geboend en gemasseerd heb, spoel ik het spul gewoon af en haal ik de laatste beetjes rond mijn neus weg met een handdoek of zoiets...

Maar nu de werking, want daar draait het natuurlijk allemaal om....
Nadat ik mijn gezicht geboend heb met let the good times roll voelt mijn gezicht heel zacht aan, een echt babyhuidje!!! Van de teint die over zou moeten blijven merk ik niet zo gek veel, maar daar heb ik hem ook niet voor gekocht. Ik merk het ook meteen als ik Let the good times roll een paar dagen niet gebruik, mijn huid voelt trekkerig en totaal niet zacht meer aan. Een teken dat dit goedje dyus echt werkt!

Kortom: Een leuke en verrassende cleanser van Lush. Hij ruikt lekker en ziet er super tof uit! Daarnaast zorgt hij voor een babyhuidje en een minder droge huid!!
Een super leuk cadeautje voor een vriendin of voor jezelf ;)

Tot snel!

Welke cleanser gebruiken jullie? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow