Translate

Zoek je iets?

vrijdag 27 maart 2015

We heart We Heart it

Alle credits van deze foto's gaan naar de maker op We Heart it

Hoi allemaal,

Sinds een tijdje ben ik echt dol op foto's kijken. Het liefst van die hele mooie perfecte foto's...
Ik vind het gewoon echt super mooi, zelf bewaar ik ze dan voor op een collage of instagram, maar waar haal ik die foto's nou vandaan...
Van we heart it!




We heart it is een website vol met foto's. Het is heel simpel... Je maakt een account aan en vinkt aan wat je favoriete categorie is (dit kan je later natuurlijk wijzigen) en dan krijg je allemaal foto's in die categorie. Als je ze leuk vind kan je ze "hearten" (liken) en dan komt hij ook op jou profiel te staan. Je kan natuurlijk zelf ook gewoon foto's plaatsen!

We heart it is een plek waar ik erg veel inspiratie vandaan haal.
Het is zelfs zo erg geworden, dat ik een boekje heb vol met we heart it plaatjes en quotes etc.zo'n boekje is sowieso wel leuk om te doen. Je print gewoon allerlei foto's uit en je knipt die en plakt die op een boekje. Zo heb je al je favoriete quotes/foto's etc. in een boekje! Super slim en leuk om doorheen te bladeren. Daar wordt je meteen een stuk vrolijker van!


 Ik hoop dat ik jullie wat geïnspireerd heb met dit artikel, net als we heart it doet bij mij. Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik dit artikel aan het maken was, echt zo blij werd van al die mooie foto's ! :0
Ikzelf heb ook we heart it en je kunt me volgen op musicalmeid

Tot snel!

Hebben jullie ook we heart it en wat is jullie account?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow