Translate

Zoek je iets?

zondag 29 maart 2015

Best Disney Songs ~ I'm on my way (Brother bear)


Hoi allemaal,

Vandaag ga ik weer een van mijn favoriete Disney liedjes laten zien/horen.
Vandaag is het een nummer uit de film Brother bear...




Ik heb altijd een beetje het idee dat Brother bear vergeten wordt, terwijl het echt een super mooie film is, over liefde, broederschap en vergeving.
Een van de liedjes die in deze film worden gezongen, heet I'm on my way! Echt een feel good nummer. Als je je down voelt moet je dit nummer luisteren, het geeft je zoveel energie en kracht!

Misschien leuk om te weten, dit nummer is geschreven door Phill Collins, die ook de schrijver is van de muziek van Tarzan.
Ik vind het nummer echt super leuk en mooi en goed gezongen. Ik luister dit nummer echt zo'n 20x per dag, zo leuk vind ik het!

Tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow