Translate

Zoek je iets?

vrijdag 24 juli 2015

How to: Relax

Je kan natuurlijk nog steeds meedoen met mijn winactie!
De foto's in dit artikel zijn van we heart it! 

 
Hoi allemaal,

Het is zomervakantie en dus tijd om te relaxen en te ontspannen. Ik doe dat het liefst met een verenavondje voor jezelf. Vandaag geef ik jullie een paar tips om eens lekker te kunnen relaxen



Tip 1:Beautyavondje 

Verwen jezelf lekker tijdens een beautyavondje. Ga lekker lang onder de douche of in bad. Scrub jezelf lekker en smeer je daarna lekker in met bodylotion. Geef je haar eens een fijn maskertje en als je dan toch bezig bent pak dan je gezicht ook meteen mee. Verder kan je je nagels natuurlijk lekker lakken en jezelf masseren. :)


Tip 2: Lees een boek

Lezen is één van de beste manieren om te ontspannen. Dus kijk in je stoffige boekenkast en pak daar eens een leuk boek uit. Ik besprak mijn favoriete boeken van het moment in dit artikel. Ga lekker liggen en LEES EN GENIET. (een tijdschrift mag natuurlijk ook ;))

Tip 3: Kijk een film/serie/YouTube

Tja wat kan ik hier verder nog over zeggen. Lekker op bed liggen en iets kijken is echt een van mijn favoriete dingen om deze zomervakantie te doen, eigenlijk heel slecht en saai, maar ik vind het zo lekker!

Tip 4: Knuffel met je huisdier

 Jouw huisdier is waarschijnlijk één van jouw beste vrienden en voelt jou beter aan dan wie dan ook. Als je wilt relaxen is het daarom heel fijn om eventjes lekker met je huisdier te knuffelen.

Tip 5: Mediteer/ doe aan yoga/ ga sporten

Sporten is één van de beste manieren om te ontspannen. Je vergeet namelijk alle stress eventjes en bent alleen maar bezig met jouw lichaam. Tijdens yoga of mediteren komt vooral je geest eventjes lekker tot rust. Dus kom van die bank af!

Dit waren weer 5 tips om eens eventjes lekker te ontspannen, als je nog aanvullingen hebt vertel ze mij gerust!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow