Translate

Zoek je iets?

vrijdag 11 september 2015

15 Dingen die (bijna) alle beautybloggers doen



Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een heel ander soort artikel dan normaal en ik hoop dat het in de smaak valt.
Ikzelf vond het heel grappig om te schrijven en super herkenbaar, er zijn namelijk bepaalde dingen die (bijna) alle bloggers doen (ikzelf ook) en het leek me wel leuk om daar een leuk lijstje over te maken en dat ga ik dan ook doen!


  • Bloggers hebben altijd een notitieboekje bij zich, je kan overal inspiratie vandaan halen.
  • Overal foto's van maken.
  • Swatches maken op je arm en er dan achter komen dat die plek toch wel heel moeilijk te fotograferen is.
  • Met diezelfde swatches op je arm naar buiten gaan omdat je vergeten bent het van je arm af te wassen.
  • Foto's maken voordat je een make-up product gebruikt.
  • Stressen over de blogplanning.

  • In de meest oncharmante poses gaan liggen om foto's te maken met het perfecte licht.
  • Je blog wel 1000x op één dag bekijken, om te kijken of alles er nog normaal uitziet.
  • Dingen kopen om te reviewen.
  • Als je heel eventjes internet hebt, meteen op je blog kijken.
  • Alle reacties lezen <3.

  • Meedoen met de Yankee Candle, Polaroid of smoothie hype.
  • Super enthousiast worden van Lush, want naast dat het lekker ruikt is het héééél photogeniek.
  • Om de zoveel tijd je make-up stash opruimen, want die zit vol met producten die je zou reviewen.
  • Nooit tevreden zijn met een blogbericht 

Dit waren 15 dingen die denk ik bijna alle beautybloggers herkennen. Ik herkende het in ieder geval wel heel erg, vooral de dingen met foto's.
Ik hoop dat jullie dit een leuk bericht vonden.

Tot snel!

Herkennen jullie in deze dingen, of hebben jullie andere dingen waar jullie je in herkennen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow