Translate

Zoek je iets?

zondag 13 september 2015

Best Disney Songs - Something there (Beauty and the Beast)


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een heel leuk/mooi/schattig Disney nummer horen, dit keer uit de film Beauty and the Beast. Beauty and the Beast is natuurlijk een echt Disney klassieker met hele mooie liedjes die ook nog eens goed gezongen worden, een win win situatie dus. Vandaag laat ik jullie een nummer uit deze film horen, maar ik laat jullie wel een origineel nummer horen. Ik heb het over Something there!


Something there is het nummer waarbij Belle en het Beest eigenlijk verliefd op elkaar worden.
Ze leren hoe ze met elkaar om moeten gaan en daardoor beginnen ze elkaar te begrijpen en worden ze uiteindelijk verliefd op elkaar! Super schattig en lief natuurlijk

 
Ik word zo vrolijk van dit liedje! Ik vind de muziek heel erg leuk klinken en de tekst is ook erg mooi. Daarnaast is wat er gebeurt in de film natuurlijk super schattig met die vogeltjes etc. Het maakt het zo leuk. Ik vind dit de leukste scene uit de film!

Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow