Translate

Zoek je iets?

donderdag 24 december 2015

Review: The Body Shop Banana Shampoo and Conditioner


Hoi allemaal,

Het is bijna Kerstmis en iedereen wil er dan natuurlijk op z'n best uitzien.
Misschien is het dan ook een goed idee om eens een nieuwe shampoo of conditioner uit te proberen, daarom testte ik voor jullie The Body Shop Banana Shampoo en Conditioner.


Laat ik beginnen met de shampoo. Op de site van The Body Shop belooft men een onweerstaanbare shampoo die je haar zacht, soepel en verzorgd laat aanvoelen. Nou laten we daar dan maar op hopen!

Als eerste wil ik even melden dat de geur echt heerlijk is. Het ruikt echt naar een bananenmilkshake, jammie! De geur is niet heel sterk, wat misschien ook maar beter is, anders is het wel een beetje te heftig. Hij is precies goed. Mijn haar is na het wassen erg soepel en het glanst. Het ziet er een stuk gezonder uit, alsof je net bij de kapper bent geweest! Top dus!
Ik heb zelf best wel snel last van vet haar, maar met deze shampoo weet ik dat erg uit te stellen dus dat is heel erg fijn! Wat ook fijn is, is dat je maar een klein beetje hoeft te gebruiken, omdat het behoorlijk veel sop geeft. Dat is dan weer mooi, want dan kan je weer langer met zo'n flesje doen. Wat een voordelen toch allemaal!

Dan nu de conditioner. Op de site van The Body Shop belooft men een romige conditioner, die verzorgend werkt en je haar o.a. zacht en makkelijk te kammen maakt. Oké dat is ook wel echt een goede belofte.

Deze geur is hetzelfde als die van de shampoo, gelukkig maar want I LOVE IT! De conditioner is een erg romige substantie, waar ik een beetje aan moet wennen, maar dat is niet erg!
Ik hoef niet veel in mijn haar te smeren, want het werkt erg snel en goed. Mijn haar is zooo super zacht. Het voelt alsof ik een masker heb gebruikt, maar dat heb ik niet eens! Doordat het zo zacht is, pluist het ook helemaal niet en kan ik makkelijk door mijn haar borstelen. Dat gebeurt niet zo heel vaak dus ik ben blij! Ook maakt het mijn haar niet zwaar, want dat heb ik vaak met goede conditioners, dat het dan heel zwaar wordt en daardoor alles de hele tijd uitzakt. Maar dat is dus ook niet het geval. Kortom fantastisch dus!

Ik raad deze shampoo en conditioner zeker aan. Ze ruiken heerlijk en maken je haar heel zacht en glanzend. Misschien vind je het wat prijzig, maar je krijgt echt waar voor je geld. En je hoeft maar zo'n klein beetje te gebruiken, dat je erg lang met de shampoo en conditioner doet!
Ik raad ze dus zeker aan! 

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow