Translate

Zoek je iets?

vrijdag 25 december 2015

10 redenen waarom ik een Kerstmis freak ben


Hallo allemaal,

Vandaag is het 25 december en dat betekent Kerstmis!!! Merry Merry Chrismas allemaal! Ik hoop dat jullie een hele fijne kerstavond hebben gehad en een nog mooiere kerst tegemoet gaan!
Omdat ikzelf best wel een beetje een Kerstmis freak ben en ik erg van lijstjes houd, leek het me leuk om vandaag een lijstje te maken met redenen waarom ik van Kerstmis houd!


1. Het is 25 december, dat betekent dat ik jarig ben!!!
2. Onze kerstboom staat er weer en wij hebben een hele mooie Disneyboom!
3. Gisterenavond heeft mijn oma heel lekker voor ons gekookt!
4. Ik mag eindelijk al die cadeautjes onder de kerstboom uitpakken ;)
5. Je wordt niet raar aangekeken als je keihard O Denneboom begint te zingen
6. (bijna) Iedereen is vrolijk
7. We zijn met de hele familie bij elkaar
8. Ik mag non-stop warme chocomelk drinken
9. De winkels zijn versierd met kerstverlichting
10. We kunnen weer Nanny Mc Phee 1 en 2 kijken

En zo kan ik nog wel honderd dingen meer opnoemen waarom ik Kerstmis zo leuk vind, maar dan wordt dit artikel misschien ietwat lang. Voor nu in ieder geval een hele fijne Kerstmis, geniet ervan en heb het leuk!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow