Translate

Zoek je iets?

zondag 1 mei 2016

Mijn 4 favoriete winkels (fashion) en waarom


Hallo allemaal,

Vroeger (lees 2 jaar geleden) kocht ik al mijn kleding bij dezelfde winkel. De Forever 21 was echt heilig voor mij, ik wilde niets anders.
Nu is mijn stijl en dus ook de winkels waar ik kleding koop erg veranderd...


Nu shop ik mijn kleding bij minstens vier verschillende winkels. Je denkt misschien dat het nog steeds niet veel is, maar voor mij is het een hele verbetering.

Mijn 4 favoriete winkels zijn:
  • H&M
  • Pull & Bear
  • Hollister
  • Brandy Melville

Het leuke is dat ik vroeger de Hollister en de Pull & Bear echt uitkotste. Ik vond de winkel vreselijk en snapte ook niet waarom meisjes een spijkerbroek van 50 euro kochten terwijl je ze bij de Forever 21 al voor 7 euro had. Nu snap ik het helemaal...
De kwaliteit is gewoon beter, ik zeg nu niet dat de kwaliteit van de Forever 21 slecht is, nee helemaal niet. De broeken zijn prima en zitten ook gewoon heel mooi dus daar ligt het niet aan.
Het verschil is gewoon dat de broeken van de Hollister en Pull & Bear een zachtere stof hebben, waardoor ze langer meegaan. Daarnaast vind ik het echt fantastisch dat je bij de Hollister aparte breed- en lengte maten hebt. Ik heb dat echt nodig, al mijn broeken zijn namelijk echt veel te lang.
De stijl van de Hollister en Pull & Bear vind ik ook heel leuk, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik voor een shirtje niet altijd bij Hollister slaag en bij de Pull & Bear zie ik altijd wel iets. Wel vind ik het van de Pull & Bear jammer dat heel veel truien cropped zijn, in de winter vind ik dat gewoon te koud!

Mijn favoriete aankopen ooit bij de Pull & Bear en de Hollister?
Bij de Hollister mijn jas (parka) en bij de Pull & Bear mijn mom jeans.

Wat jammer is aan de Brandy Melville is dat het niet in de buurt zit. Je kan niet makkelijk er eventjes naartoe, dat vind ik jammer. Ik heb daarom niet heel veel Brandy Melville kleding, maar wat ik heb behoort sowieso tot mijn favorieten! Ik volg Brandy Melville ook op snapchat en op instagram 
en daar word ik zo blij van. De stijl van de winkel vind ik al heel leuk! De kleding vind ik ook leuk, want anders zou ik er natuurlijk niets kopen. Ik moet wel zeggen dat ik bij de Brandy Melville niet altijd slaag, dat komt of omdat ik gewoon niets zie wat ik echt wil hebben of omdat ik door de one size regel eruit zie als een vuilniszak. :(
Toch kijk ik als ik in de buurt ben, altijd eventjes bij Brandy Melville!



Dan H&M, tja wat moet ik daar nog over zeggen? H&M is gewoon de perfecte winkel voor de basic dingen. Als je opzoek bent naar een wit shirt, moet je dat gewoon daar doen. Je krijgt dan 10 verschillende witte shirts te zien. Naast de basic collectie vind ik op dit moment de I love coachella collectie ook echt héééél leuk! Als je een beetje van de stijl van Coachella houdt en er niet al te veel aan wil uitgeven om er zo uit te zien, moet je zeker eventjes daar kijken.


Dus dit zijn ze dan, mijn 4 favoriete winkels! Als je vorig jaar had gezegd dat dit mijn favoriete winkels zouden zijn, zou ik je voor gek hebben verklaard, maar toch!
Ik hoop dat jullie mijn pleidooi over deze winkels leuk vonden en tot snel!

Instagram Facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow