Translate

Zoek je iets?

donderdag 18 augustus 2016

10 dingen die kleintjes nooit meer willen horen



Hoi allemaal,

Met mijn 1.53 meter kan ik mezelf denk ik wel een kleintje noemen. Daarnaast ben ik ook nog eens de kleinste van de klas dus tja.
Ik word dus vaak kleintje genoemd, vind ik dat erg? Niet echt, ik bedoel ik kan wel zeggen ik ben niet klein (dat deed ik vroeger), maar het is gewoon een feit, dat ik niet echt bepaald groot ben.
De volgende opmerkingen heb ik ook al eens gehoord...



1. Wees blij dat je klein bent, jij kan al je kleding nog bij de kinderafdeling kopen, dat is veel goedkoper!
Ja want Hello Kitty op je shirt is echt heel tof...

2. Het is niet eerlijk dat jij altijd vooraan mag staan, alleen maar omdat je klein bent!
Ja klopt, sorry...

3. Ben jij al 17? Ik dacht dat je 11 was of zoiets, komt zeker door je lengte!
 Dus omdat ik bij 1.53 meter ben gestopt met groeien ben ik ook gestopt met ouder worden?

4. Aaw kan je er niet bij *Houdt iets net boven je hoofd*
Niet. Leuk.

5. Aaw je bent zo klein, zo schattig!
Ik denk dat dit schattige kleintje straks iemand gaat slaan.

6. Kan jij die pizza helemaal op?
Uuhm ja...

7. Waar ben je nou? Oh daar ik had je even over het hoofd gezien!
Wow jij bent echt heel grappig...

8. Hoe komt het dat jij zo klein bent?
Hoe komt het dat jij zo vervelend bent?

9. Ooh ik ben zo moe *Steunt op je hoofd*
Stop daar gewoon mee, okée?

10. Jij ziet de wereld echt heel anders hè? *Bukt zodat hij/zij op jouw ooghoogte staat*
Ja, hier beneden zie je ook aliens enzo, nou goed?


Dit waren ze dan: 10 dingen die kleintjes nooit meer willen horen. Zoals ik al zei spreek ik uit ervaring en heb ik ze alle 10 al wel eens meegemaakt. Vooral nummer 3 is altijd heel erg pijnlijk.
Verder is klein zijn gewoon heel erg leuk hoor, want ik kan altijd hakken aan, heb altijd genoeg been ruimte in de auto en ik hoef nooit te bukken voor een foto!
Heb jij als kleintje nog meer van dit soort opmerkingen? Laat ze dan weten!

Tot snel!




2 opmerkingen:

  1. Ik ben 1.63 en ik krijg ook altijd dit soort opmerkingen, al is het wel minder geworden de laatste 2 jaar ofzo. Vooral 1, 3, 5 en 6 zijn heel herkenbaar...

    BeantwoordenVerwijderen

Follow