Translate

Zoek je iets?

zondag 15 september 2013

Mijn Amerika reis - pretparkdag Universal Studio's

Hoi allemaal,

Ik wilde omdat ik over de 3000 pageviews was, een link zetten voor de site waar ik werk zodat jullie een van mijn recensies kunnen lezen. Want gisteren had ik mijn eerste opdracht voor theaterparadijs (Ik ging naar de voorstelling Oliver in New York). Maar hij staat er helaas nog niet op. Dus dat gaat nu nog niet door. (KOMT NOG WEL)

Morgen komt de schoolfotograaf naar school, maar ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik aan ga trekken. Morgen moet dat natuurlijk wel, dan maak ik er misschien een blog bericht van!

Vandaag neem ik jullie voor de een na laatste keer mee naar Amerika. Dit keer naar de Universal Studio's


Dit keer ga ik het ook weer even anders doen! Ik pak wat populaire attracties eruit, omdat hetniet erg duidelijk is wat welk thema is...

Oké ik begin met Despicable Me: Minion Mayhem. Dit is een 4D film gebaseerd op de minions. Als je uit de attractie komt heb je een grote kans dat je, daar de "echte" minions ziet! Dan kan je met ze dansen, en met ze op de foto! Leuk toch!?


Dan E.T. Adventure. Wie kent E.T nou niet. Het marsmannetje dat met zijn vinger naar "huis" kan bellen.
Deze attractie is voor het grootste gedeelte in het donker!
Je zit op een fiets, net als in de film en gaat proberen E.T naar zijn planeet te brengen om zo de planeet te redden! Maar je komt allemaal politieagenten tegen die je proberen te pakken, uiteindelijk lukt het je om de planeet te redden en vier je uitgebreid feest met E.T en zijn vrienden!
Dan Men in Black Alien Attack: In deze attractie zit je in een karretje en je hebt een lazerpistool, ook kan je zelf je karretje besturen. In deze attractie is het de bedoeling om de Aliens die de stad aan het verwoesten zijn te raken met je lazer pistool! Maar pas op, want ze schieten ook op jou!
 
Ik vind alle attracties zo leuk, dus van de meest spectaculaire attracties laat ik ook nog het filmpje zien! (dus dat worden er iets meer dan normaal)
Dit filmpje is van MIB Alien Attack
Vervolgens komen we uit bij Revenge of the Mummy. Dit is deels een soort spookhuis deels een achtbaan! Ik durfde hier echt NIET in!!!! Ik kan hier ook een filmpje van laten zien, en dat doe ik dan ook maar (ik denk dat ik dat bij ze allemaal doe, behalve minions want die is net nieuw)


Dan al weer de laatste.
The Simpsons ride! Dit is een simulatie, dat betekend dat je een filmpje ziet , en jij meebeweegt een soort 4D dus! Echt ik hou echt van deze attractie!


Dit was Universal Studio's ook een fantastisch pretpark! Jullie zullen wel denken, ga je dat nou elke keer zeggen, nou kijk het is altijd leuk!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow