Translate

Zoek je iets?

zondag 13 oktober 2013

Review essence ogenschaduw

Hey allemaal,

Als eerste super goed nieuws... De puppy's zijn geboren! Ik krijg een puppy!!

Maar nu even iets anders. Na het lazergamen vrijdag ging ik nog even winkelen. Ik ging o.a. naar de kruidvat, en daar kocht ik een ogenscaduwpalet van essence

Het essence Quattro pallet! Ik koos voor het basispallet maar er waren er ook met allerlei verschillende kleurtjes. Maar ik vind basis gewoon het handigst.



Ik vind ten eerste gewoon het doosje heel handig hij is rond en kan overal makkelijk mee naartoe. Maar een nadeel... Er zit geen kwastje bij dus dat is dan wel weer een beetje jammer, gelukkig had ik thuis nog een nieuw setje liggen! 
De kleurtjes geven veel pigment en zijn mat, wat ik persoonlijk het leukste vind.

 
Ik gebruk vooral links onder en de twee bovenste. Ik doe links onder op mijn ooglid, rechts boven in mijn arcadeboog en links boven net daarboven. Daarna veeg ik het allemaal mooi uit, het wordt dan een mooie lichtbruine kleur! Super fijn!

Ik vind dus echt helemaal fantastisch!! 

Bye 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow