Translate

Zoek je iets?

dinsdag 22 oktober 2013

review: HEMA nagellak


 
Hey allemaal,
 
Vandaag wéér een HEMA review, nu van de nagellak. Nu het herfst is vind ik het leuk om ook wat herfstnagellak kleuren te kopen. Ik was al lang op zoek naar een mosgroen, deze vond ik bij de HEMA met nog 2 andere lakjes.
 
 
De lakjes die ik gekocht heb
 
Ik kocht een matte topcoat, en twee kleurtjes van de quick & go collectie. Van links naar rechts: nr 12 Dashing Ocean, top coat matt, en nr 17 Hasty Moss.
 Ik was zoals ik al zei op zoek naar mosgroen dus die wilde ik meteen toen ik hem zag al kopen, maar toen ik verder ging kijken, kwam ik nog allemaal andere leuke lakjes tegen (zowel top coats als kleurtjes). En toen zag ik Dashing Ocean ik was meteen verkocht, het is een hele mooie lichtblauwe kleur en ik vond hem mooi voor bij mijn collectie. De matte top coat had ik al gezien bij een vriendin van mij, en wilde hem nu dus ook erg graag!
 

Voor deze review draag ik de Dashing Ocean met op drie nagels ook nog de matte top coat. Als eerste moet ik even zeggen dat je hieronder echt een basis MOET doen. Hij droogt namelijk niet mooi op maar er komen allemaal lelijke strepen, maar met een basis is dat niet zo. De nagellak komt uit de quick & go serie. Dat betekent dat het sneldrogende nagellak is. Dat is dan weer wel zo, het is binnen een paar minuten al droog. Wacht met de top coat wel totdat hij helemaal droog is, anders wordt het niet mooi. Hieronder zie je het resultaat op mijn middelvinger, duim en pink heb ik ook nog de matte top coat, bij de andere niet


 
Kortom: Ik ben redelijk tevreden over deze nagellak, het zijn mooie kleuren en drogen snel,  de top coat heb ik niets op aan te merken. Maar ik had het fijner gevonden als de kleuren niet zo lelijk opdrogen zonder basis. Verder gewoon goede mooie lakjes!
 
Welk lakje vind jij het leukst/mooist? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow