Translate

Zoek je iets?

zaterdag 7 december 2013

December TAG

Hey allemaal,

Vandaag ga ik voor jullie de december tag doen! Ik hou van December de gezellige sfeer die er dan hangt is echt niet in een ander deel van het jaar te vinden!

Wat vind je het leukste aan de maand December?
 Dat is dan denk ik toch wel het kerstgevoel! Gezellig bij de kerstboom met een mok warme choco! Daar kan ik echt blij van worden

Wat is jouw favoriete parfum om met de feestdagen te dragen?
Ik heb niet echt iets wat ik speciaal voor de feestdagen draag. Ik doe gewoon wat ik op de dag zelf lekker vind, maar een van mijn favorieten is toch die van Esprit.

Welke 3 producten mogen niet ontbreken deze maand?
Eeehm moeilijk vraag. Zoieso mijn lippenbalsem van Labello in de kleur/smaak soft rose. De zwitsal op t'wangetje voor een droge huid. En handcréme denk ik dan toch wel...

Wat is je favoriete look voor deze maand?
Ik houd niet zo van hele felle lippenstift of smokey eyes ofzo. Dus gewoon een lekkere natural simpele look vind ik leuk! Ik heb voor Kerstmis een aantal make-up producten gevraagd waarmee ik die look perfect kan maken!
 
Wat is je favoriete meest glitterende product?
Eeehm, dit is een lastige ik heb niet zoveel glitterende producten, maar ik denk dan toch mijn nagellak van Miss Sporty.

Wat is je favoriete kerstversiering?
De kerstballen zoieso! Hier hoefde ik niet lang over na te denken. Onze kerstboom is helemaal versierd met Disney kerstballen en ik ben daar heel erg blij mee! Het geeft een warm en fijn gevoel!


Van welk snoepgoed ga je veel te veel eten deze maand?
Van die chocolade pepernoten! Mmm chocola en pepernoten in een, wat wil je nog meer!?

Wat is je favoriete kerstfilm/serie?
Ik kijk altijd met Kerstmis All you need is Love. Ik kan daar echt om huilen, om die mensen die elkaar dan al jaren niet hebben gezien en elkaar met Kerstmis weer tegenkomen! Super vind ik dat!
 
Wat hoop je dat de Kerstman je geeft dit jaar?
De One Direction parfum! Ik heb hem geroken bij de Douglas en hij ruikt zooooo lekker! Ik vind hem echt fantastisch! De flacon is ook prachtig en hij ruikt zoooooooo fantastisch lekker!!!!!

De feestdagen draaien om liefde voor je medemens. Wil je iemand een shout out geven?
Ja iedereen die deze TAG leest mag hem overnemen! Noem jezelf in de reacties, ik vind het leuk om dit soort dingen van anderen te lezen!



Fijne December!! 
foto's: google.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow