Translate

Zoek je iets?

woensdag 6 november 2013

Parijs! dag 2 (Disneyland)

Hey allemaal,

Ik ga jullie nu mijn tweede dag in Parijs (Disneyland) laten zien!
Deze dag gingen we dus naar het Disneylandpark waar het Halloween was!

Eerst gingen we naar Disney Village (het winkel en uitgaanspark van Disney) om daar wat dingen te regelen voor de dag erna. Ik heb er gewoon wat foto's van gemaakt. Zoals je op de foto's al ziet, het was niet super weer... (Hierna zijn bijna alleen maar foto's)

Planet Hollywood, restaurant in Disney Village

Disney Village

Café Mickey's en de Disney ballon

 

 
Daarna gingen we het echte park in! De ingang is echt super mooi en alles was ook nog eens versierd met Halloween dingen etc.
Het Disney hotel


Als eerste liepen we wat door Main Street U.S.A en gingen we ontbijten, daarna wilde ik graag de Halloween parade zien!



Mijn super gezonde ontbijt....




Halloween Parade

Halloween Parade

Halloween Parade

Halloween Parade
 


Phantom Manor - Het spookhuis

Het lekkerste eten ever! Hotdogs met kaassaus!

Piraten van Neverland (Peter Pan)

Adventure land

Parade

Parade

Parade

Parade

Parade

Parade

Parade

Parade

Parade

Parade

Parade

Parade

Parade

Het kasteel in de avond

Het was geweldig! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow