Translate

Zoek je iets?

dinsdag 5 november 2013

Favorieten van oktober

 
Hey allemaal,

De maand oktober is weer voorbij! Een super leuke maand met vakantie naar Parijs en Disneyland en 31 oktober Halloween! Maar nu begint november weer, ook een super maand want Sinterklaas komt aan!


Vandaag ga ik jullie mijn favorieten van oktober aan jullie laten zien! Ik begin bij de make-up
Als eerste mijn essence quattro pallet lees hier de review. Je ziet dat op mijn review foto's het pallet nog een stuk mooier is dan hier, toen had ik hem ook nog niet gebruikt, nu wel...
 
Vervolgens mijn waterproof essence mascara. Tja wat moet ik hier nou over zeggen. In oktober regende het natuurlijk erg veel dus dan is waterproof erg handig, en hij heeft me niet een keer in de steek gelaten!
 
En dan als laatste mijn Labello in de kleur soft rose! Ik heb snel dat mijn lippen droog zijn en dat ze dan scheuren etc. Maar nadat ik deze op heb gedaan ging het al stukken beter! Hij heeft een kleurtje maar die heeft zo weinig pigment dat je hem niet ziet. Maar dat geeft niet de Labello doet zijn werk gewoon goed, en daar gaat het om! (hier kon ik geen mooie foto van maken)
 
 
Dan gaan we naar de kleding!
Deze maand droeg ik veel warme truien etc. Gewoon omdat het bij mij op school altijd super koud is!
 
 

Hey deze trui zijn jullie al vaker tegengekomen! Mijn grijs witte comfy trui!!! Heeft deze nog uitleg nodig? Ik droeg hem vaak op een rode broek of mijn grijs zwarte broek met Azteken print. IK HOU VAN DEZE TRUI!
 
 
 
Dan mijn I LOVE PARIS sweater! Deze kocht ik natuurlijk toen ik in Parijs was! Echt als je daar rond loopt kom je OVERAL die truien tegen, dit is echt zo'n must-have als je in Parijs (of een andere grote stad) bent! Ik vind de kleur echt super schattig en hij is gewoon zo lekker warm!
 
Ik had jullie nog veel meer kleding willen laten zien, maar het kwam niet helemaal goed over op de foto dus tja...
 
Dan gaan we naar de accessoires, het is niet veel maar ik wilde het toch laten zien.
Deze haarstrikjes van de primark! Ze zijn klein en achterop zit een speldje waardoor je ze makkelijk in je haar kan doen! Ik heb vooral de zwarte vaak in mijn haar, bijvoorbeeld als ik een knot in heb of zoiets...
 
Dan gaan we naar mijn schoenen! TADAAAAAA.. Ik ben hier zoooo verschrikkelijk blij mee! Het zijn een soort bruine laarsjes met gouden details! Ze zijn super warm, zitten lekker en staan leuk, ik ben er dus super blij mee!!!
 

Dan laat ik nog even 1 liedjehoren die ik vaak heb geluisterd deze maand en dan is dit bericht ook weer klaar...
Dit is het liedje "This is Halloween" uit de film "The Nightmare before Christmas" de film heb ik nog nooit helemaal afgezien, ik weet niet waarom. Maar dit liedje draaiden ze de hele tijd in Disney en dan blijft het echt de HELE tijd in je hoofd hangen!
 
 Wat zijn jouw favoriete van oktober


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow