Translate

Zoek je iets?

zaterdag 15 februari 2014

Engels snoep

Hey allemaal,

Ik houd heel erg van Engels eten! Een paar dagen terug vond mijn moeder op internet een Engels winkeltje en ze ging daar heen en kocht een aantal lekkere dingen! 
Dit is het snoep dat we gekocht hebben:
Rechts zie je de lekkere chocolate cookies, daarnaast een zakje Walker chips in de smaak salt en vinegar, daarboven liggen fruit pastilles, daarnaast een crunchie en als laatste een flake.
Als eerste de chocolate cookies, het zijn cookies die de meeste mensen denk ok wel kennen van die lekkere cookies met chocolade stukjes erin!! Mmmm heerlijk! 

Dan de Walker chips in de smaak salt en vinegar. Walker is een merk van lays volgens mij! Maar dan de Engelse variant...
Hij smaakt heerlijk het zijn echte Engelse chips met een lekker smaakje. Ze zijn niet te zout maar gewoon precies goed!

Dan de fruitpastilles dit zijn gewoon snoepjes die naar fruit smaak met suiker, simpel maar lekker! 

Dan een van de lekkerste dingen... De CRUNCHIE! Dit is zoooooo lekker! Echt waar ik meen het serieus! Het is een chocolade reep (melk chocolade) met daarin koek (crunchie gedeelte) en daarin honing! Echt een perfecte combinatie! Normaal ben ik niet zo van de honing maar dit is wel heel erg lekker!!! 

En dan de laatste (en misschien wel de beste) de flake! Ook een chocolade reep maar een erg luchtige! Het is een nog lekkerdere versie van een bros!!! Toen ik de eerste hap nam was ik echt zo blij!! Dit is echt heerlijk ben je ooit in Engeland koop dit!!! 


Dit was alles, het is echt super lekker allemaal! 

Doei! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow