Translate

Zoek je iets?

maandag 24 februari 2014

Wat zou jij doen?

Hoi hoi!

Ik zat laatst eens na te denken (ja over disney), eigenlijk in elke disney film gebeurt iets (wat natuurlijk niet echt is) waar de film omdraait. Het verhaal van de film is zo omdat de hoofdpersoon erop een bepaalde manier op reageert. Maar wat nou als die hoofdpersoon heel anders had gereageerd? Wat nou als bijvoorbeeld de prins van Assepoester niet naar het meisje van het schoentje was gaan zoeken? Juist dan was het geen lang en gelukkig einde!


Het lijkt me leuk om iedere maand een disney film te kiezen en om dan te zeggen wat ik zal doen als het conflict uit de film mij zal overkomen (snappen jullie het nog?). Het lijkt me dan ook leuk om jullie verhaal en mening te horen (hint hint)! 


Dus gebruik je fantasie, wat zou jij doen als je bijvoorbeeld in een gat valt net als Alice (van Alice in Wonderland) en dan in een complete nieuwe wereld terecht komt? Wat zou jij doen als je je moeder ineens in een beer veranderd (zoals Merida uit brave) 
Dit soort vragen kan je verwachten in deze rubriek en met mijn antwoorden erbij!


Ik heb al heel lang in mijn hoofd dat ik zoiets wil doen maar ik wiet niet zo goed hoe ik het precies wilde hebben etc., maar dit is het geworden, ik hoop dat jullie hier net zo enthousiast van worden als ik!!! 
En stel nou, jij hebt een film waarvan je wilt dat ik hiervan de vraag beantwoord zeg het dan!! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow