Translate

Zoek je iets?

zaterdag 31 mei 2014

Best Disney Songs - For the first time in forever reprise

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een "Best Dinsey Song" voor jullie.
Dit keer weer een liedje uit Frozen, jullie kennen het liedje For the first time in forever vast wel.
Anna zingt dit vrij aan het begin van het liedje. Op de dag van de kroning, ze is heel blij dat eindelijk de poorten open mogen. Maar ze kent het geheim van haar zus op dat moment nog niet. Elsa zingt ook een klein stukje in dit lied, ze is bang dat mensen vandaag haar geheim ontdekken, ze heeft namelijk aan haar ouders beloofd dat nooit iemand het te weten zou komen!

Omdat ik denk dat veel mensen dit liedje al kennen, wilde ik iets anders doen. Namelijk de reprise van dit liedje.
Als Anna Elsa heeft gevonden in haar paleis op de berg, probeert ze haar te vertellen wat er aan de hand is in Arendelle. Elsa weet namelijk niet dat er een eeuwige winter daar is dankzij haar toverkrachten. Elsa wil haar zusje geen pijn doen en probeert haar dus weg te sturen. Als Anna zegt wat er in Arendelle aan de hand is wordt Elsa heel erg bang! En als Elsa bang wordt worden haar krachten sterker en heeft ze die niet meer in de hand. Per ongeluk raakt ze Anna...

In deze scène wordt de reprise van the first time in forever gezongen en eigenlijk vind ik deze mooier dan de eerste versie,dus wilde ik deze aan jullie laten horen.



Tot snel!
Wat is jouw favoriete frozen song? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow