Translate

Zoek je iets?

zondag 1 juni 2014

Review: MUA Undress me too eyeshadow pallet

Hoi allemaal!!

Toen ik in Londen was heb ik o.a. een palet van MUA. Ik kocht namelijk het nieuwe Undress me Too pallet. Dit is mijn allereerste MUA pallet. Ik had al erg veel van MUA gehoord en was dus super nieuwsgierig geworden. Het ziet er zo mooi uit maar het is eigenlijk helemaal niet zo duur. Ik review vandaag het MUA Undress me too pallet voor jullie

MUA undress me too pallet 

MUA over dit product: Wow-try MUA's seductive 12 shade palette, creating endless looks by mixing soft neutrals and cool greys with stunning gold metallics. 
Toen ik dit palet bij Superdrug zag liggen was ik eigenlijk meteen verkocht. Ik had echt nog nooit zo'n mooi low-budget palet gezien. 
In dit palet zitten eigenlijk qua kleuren alleen aarde tinten. Mooie bruine, grijze en gouden kleuren zijn het. Als jij dus opzoek bent naar een palet met veel kleur is dit niet echt iets voor jou. Maar als je mijn blog al iets langer volgt weet je dat ik juist meer van natuurlijke make-up houd. Ik vind subtiele make-up mij mooier staan. 

In het palet zitten 12 verschillende kleuren, wat ik erg leuk vind is dat sommige mat en sommige vol met glitters zijn. De 12 kleuren hebben verschillende leuke namen, zonder nummers wat ik al een +puntje vind. 
bovenste rij van links naar rechts:
Naked, Devotion, Shy, Fiery, Lavish, Dreamy
onderste rij van links naar rechts
Tranquil, Exposed, Reveal, Wink, naam niet leesbaar, Corrupt

De mooiste kleuren vind ik persoonlijk Fiery, Tranquil en Wink. Alle 3 zijn dit bruine tinten met lichte glitters.
De kleuren geven een goede pigment af en de poeder is niet korrelig. Het is erg makkelijk aan te brengen en de ogenschaduw blijft erg lang zitten! Op je ogen zijn de kleuren nog bijzonderder dan in het doosje. De kleuren zijn gewoon echt prachtig, ik kan het niet zo goed omschrijven, maar ik vind ze zo mooi!

Dit zijn de kleuren Naked, Devotion, Tranquil, Exposed



Kortom een prachtig low-budget palet. Met 12 mooie aparte natuurlijke kleuren. De poeder is erg fijn en niet te korrelig en het kwastje brengt fijn aan! Als je dus nog een mooie nude palet zoekt, dit is 'm!

Wat vind jij van MUA? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow