Translate

Zoek je iets?

donderdag 1 januari 2015

Een goed begin van 2015

Je kan nog steeds meedoen met de winactie!

Hoi allemaal,

Een heel gelukkig, gezond en knallend 2015 allemaal! Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad gisteren en dat we met z'n alle een geweldig mooi 2015 ingaan. 
Om goed opgeruimd het nieuwe jaar te beginnen, heb ik gisteren al mijn bodylotions/zeep/bodybutter etc. opgeruimd en het leek me nu erg leuk omdat aan jullie te laten zien en jullie wat tips te geven!

Zoals ik net al zei, heb ik dus eigenlijk de badkamer een beetje opgeruimd. Want de grootste zooi in de badkamer komt vaak bij mij vandaan. 
Altijd als ik iets goed en georganiseerd opgeruimd heb, ben ik daarna erg trots, daarom deel ik nu mijn tips met jullie!
Het eindresultaat van mijn opruimsessie. Alle bodylotions rechts, bodybutters voor en zeepjes in een zip-zakjes links boven.

Tip 1: Plan van aanpak
Je kan wel gewoon zomaar beginnen met opruimen, maar daar heb je niets aan. Je moet eerst een goed plan hebben. Wat wil je opruimen? Hoe ga je dat doen? Wat heb je daarvoor nodig? Hoelang gaat dat duren? etc. Als je deze vragen kan beantwoorden heb je een goed plan!

Tip 2: Organiseren
Het is het handigst als je voordat je echt gaat beginnen al een soort van groepjes maakt. Bijvoorbeeld alles wat weg moet, alles wat je weggeeft en alles wat je houdt. Zo voorkom je dat je de verkeerde dingen weggooit. 

Tip 3: DOEN!
Nu kan je wel zo'n prachtig plan hebben, maar je moet het ook wel gaan doen! Heel veel mensen stellen opruimen uit, omdat ze het vreselijk vinden. Je moet er gewoon doorheen! Doen mensen en je wordt er hartstikke blij van als het klaar is!

Tip 4: Opgeruimd houden
Ja en nu het moeilijkste van allemaal.... Opgeruimd houden! Ja jongens het is moeilijk, maar je bent zo trots op jezelf als het lukt!

Heel, heel veel succes! En ik hopp dat jullie iets met deze tips hebben!! 
Tot snel! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow