Translate

Zoek je iets?

zaterdag 3 mei 2014

Review: Apocalips lip lacquer ~ Rimmel London

Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een leuke review voor jullie, namelijk van 1 van de apocalips lip lacquer van Rimmel London. Ik wilde deze al erg lang en heb hem uiteindelijk gekocht :). Ik koos voor een nude kleurtje...
De apocalips zijn verkrijgbaar in:
* Nude Eclipse
* Stellar
* Luna
* Big Bang
* Apocaliptic 
* Galaxy 
* Nova
* Celestial
* Eclipse
* Across the Universe 
* Shooting Star (deze heb ik!)
* Out of this world
* Aurora 

Laat ik beginnen met de verpakking die er echt geweldig uitziet! Het is een gewoon lipgloss flesje, maar hij is in een soort diamanten vorm aan de bovenkant, echt heel erg gaaf! 


Hier zie je de kleur Shooting Star 

Zoals ik net al zei heb ik de apocalips in het kleurtje Shooting Star, een bruine nude kleur. 
In het begin vond ik hem wel iets te bruin, maar als je hem subtiel aanbrengt is hij echt heel mooi, het is een hele aparte kleur!
Zoals je ziet op de foto heeft de apocalips erg veel pigment! (YES). Hij glanst niet heel erg wat ik wel erg mooi vind. Ik had zoiets nog nooit gezien, wel van een lipstick maar niet van een lipgloss achtig iets! 
Het kwastje brengt erg fijn aan. Het is gewoon het soort kwastje wat we allemaal kennen van liploss.
De substantie vind ik iets minder fijn. Ik blijf erg lang voelen dat ik lipgloss op heb en als je het opsmeert voelt het vrij vettig, maar als je hem langer op hebt voelt het erg droog aan.

Kortom: Een goed gepigmenteerden lipgloss met mooie glans!
Kopen dus, er zit vast wel een kleurtje voor jou bij! 

Wil jij deze kopen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow