Translate

Zoek je iets?

donderdag 1 mei 2014

Shoplog: Kruidvat ( 1+1 gratis), H&M en New Yorker

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten was gisteravond een actie bij het Kruidvat, een 1 + 1 gratis actie die gold voor alle make-up en alle combinaties waren mogelijk. Dus ging ik naar het Kruidvat en jemig wat was het daar druk zeg!! Toch ben ik de mensen massa ingegaan en kon ik een paar mooie dingetjes eruit halen!

Rimmel London Sweetie crush 009 candyfloss cutie 
Deze nagellak van Rimmel London zag ik het eerst, ik wilde deze nagellak al best wel lang en dat het nu 1 + 1 gratis was kocht ik hem. Het is een speciale editie van de nagellak van Rimmel deze nagellak is namelijk eentje van Sweetie crush in de kleur 009 candyfloss cutie.
Het is een lichtroze kleur en in het flesje lijkt het dat er glitters inzitten, maar dat is niet zo (en nu komt het bijzonderen) er zit een klein suikerlaagje overheen die je voelt als je de nagellak op hebt! Het ziet er heel gaaf uit en voelt heel raar! 
Je hebt deze gave nagellak in de kleuren
* 008 Sherbet Sweetheart (geel)
* 009 Candyfloss Cutie (roze)
* 010 Fizzy Applelicious (groen)
* 011 Violet Swizzle (paars)
* 012 Blueberry Whizz (blauw) 
(Klik hier voor meer informatie over de verschillende kleuren nagellak)(

Catrice Haute Future 03 IROSE DESCENT

Na de nagellak van Rimmel, zag ik deze nagellak in het Catrice schap liggen. Catrice heeft een nieuwe limited edition line Haute Future heet hij! Zoals je al aan de naam kunt zien is de limited edition line geïnspireerd op de toekomst. Er zitten dan ook veel zilveren- en metaaltinten in de collectie. 
De limited edition line Haute Future bestaat uit
* 3 kleuren baked eyeshadow
* Holographic liner (eyeliner)
* Iridescent topper
* Blush Pearls
* 2 kleuren Iridescent Lip Colour
* 5 kleuren Ultimate Nail Lacquer
* Holograpic flakes topcoat 
Ik heb dus 1 van de 5 Nail Lacquers. Ik heb kleur 03 IRose descent. Het is een hele aparte bronzen kleur met veel zilveren glitters. Hij viel mij meteen op en ben er super blij mee! 
(Klikhier voor meer informatie over Haute Future) 



Maybelline New York superstay 14hr lipstick neverending pink 110 
Daarna keek ik nog even in het Maybelline New York schap, waar ik deze superstay 14hr lipstick kocht in de kleur neverending pink 110. Het is een hele mooie oud roze kleur, de lipstick geeft veel pigment en het is een hele mooie kleur! Ik ben er erg blij mee! 


L'Oreal Paris collection privée by Doutzen 
Als laatste ging naar het L'oreal Paris schap, waar ik een hele gave lipstick collectie (collection privée) ontdekte. Dit is een collectie met allemaal nude lipsticks, maar de lipsticks zijn nude lipsticks van bekende mensen (snappen jullie het?) Je kan zo dus makkelijk zien welke nude lipstick het beste bij je past. Op welk model lijk je het meest en hoppa je hebt je lipstick gekozen. Ik heb gekozen voor Doutzen, niet omdat ik daar het meeste op lijk maar omdat ik simpelweg die kleur het mooiste vond! Het is een mooie lichtroze nude kleur, zoiets had ik nog niet en ik vind hem super geweldig!!

Vandaag ging ik ook nog even met een vriendin naar de stad, gewoon voor de gezelligheid!
Ik kocht iets bij de H&M en de New Yorker en die dingen wil ik graag eventjes aan jullie laten zien.
Oké deze foto komt dus helemaal niet overeen, maar goed. Dit is een simpele zwarte doorschijnend blouse van de H&M. Het is heel basic en je kan hem eigenlijk overal opdoen, er zit aan de bovenkant (van voor) met touwtjes een soort strikje heel schattig). Hij staat mooi en ik ben er heel erg blij mee! 

Zwarte Blouse H&M 
Dan nog een shirtje van de H&M, het is een cropped top (niet echt erg maar wel een beetje). Mijn allereerste cropped top! Het is een felroze shirt en er staat celfie op. Het is zo'n wijde wat ik bij mij persoonlijk mooier vind staan! Ik ben hier erg blij mee en combineer hem met een high wasted jeans (lichtblauw) 


Celfie cropped top H&M 
Grijs wit gestreepte broek NEW YORKER



En als laatste een broek van de New Yorker, het is een crème kleurige jeans met grijze strepen erop. Niet erg bijzonder maar wel echt super leuk, ook zit hij erg lekker dus ik ben er blij mee! 

Dat was het dan weer!
Tot snel!

Wat vind jij het leukste item? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow