Translate

Zoek je iets?

donderdag 29 mei 2014

Shoplog Londen! (Lush,Camden Town, Forever 21, Primark en meer...)

Hoi allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik een paar weken terug naar Londen geweest en daar heb ik natuurlijk flink geshopt! Ik laat vandaag mijn aankopen aan jullie zien...

Ik ging eerst naar Camden Town. Dat is een vintage wijk, met een hele grote markt! Ik vind dat je daar echt gewoon een keer geweest moet zijn. Het is een echte vintage wijk , vol met kleding winkels!
We gingen met de metro naar Camden Town, wat goed te doen was. En toen we het station uitliepen stonden we recht tegenover Superdrug (een soort Kruidvat), daar ging ik meteen naar binnen en kocht daar dit MUA undress me too eyeshadow pallet. Ik vind het een heel erg mooi pallet met mooie aardetinten!
Superdrug MUA Undress me too eyeshadow pallet 
Daarna ging ik naar de markt van Camden, het is daar echt super smal en er staan heel veel kraampjes! (en veel kraampjes kopen veel dezelfde dingen), maar het is echt super gaaf en de dingen die ze daar verkopen zijn vaak ook echt leuk (en goedkoop ;)). Ik kocht daar dit jurkje. Het is een simpel donkerblauw jurkje met witte vogeltjes erop en een bruine riem. Super schattig als je bijvoorbeeld uiteten gaat of zoiets....
Camden Town jurkje 
Daarna ging ik naar Oxford circus met de metro. Vanaf Oxford Circus liep ik richting Piccadily circus (hier zitten veel theaters én de M&M STORE) Als je richting Piccadily circus loopt kom je langs Regent Street, en daar moest ik zijn, want daar heb je een Lush met maar liefst 2 etages! 
Dit was voor het eerst dat ik in de Lush was, dus ik was super blij!
Ik kocht daar 3 producten, als eerste kocht ik de zeep Honey I washed the Kids, hij ruikt naar caramel en toffee! JUM JUM! Ik heb deze al te vaak gebruikt om nog een mooie foto van te kunnen maken... 
Daarna keek ik even bij de massagebars en kocht ik Strawberry feels forever. De naam zegt het al hij ruikt naar Strawberry! Super lekker!! 
Lush Strawberry feels forever
Daarnaast kocht ik nog een soort handbalsem achtig iets, maar ook in een vaste vorm. Namelijk de tiny hands! Hij ruikt erg lekker zoet, naar vanille en karamel! HEERLIJK! Ook hier ben ik weer erg blij mee!
Lush Tiny hands




Na de Lush, ging ik naar de Primark, die is in Londen echt MEGA GROOT! Echt toen ik daar binnen kwam wist ik echt niet waar ik moest kijken, het was zo groot en er was zo veel! Je zou denken, omdat het zo groot is zal de zooi ook wel een stuk groter zijn, maar dat viel best wel mee. Ik ga wel eens naar de Primark in Rotterdam en daar is de rommel en stuk erger! Maar goed, ik kwam daar binnen en was gelijk super blij, er hingen allemaal DISNEY SHIRTS! Ik heb me ingehouden door er maar eentje te kopen, namelijk deze van Finding Nemo! Het is een shirt waarvan de mouwtjes zijn opgerold zoals bij de meeste van de Primark shirts, de achterkant is wit en de voorkant heeft deze super grote foto van Nemo!
Primark Finding Nemo T-shirt

Daarnaast hingen er ook veel sport shirts (Van die basketbal en baseball shirts etc.) Ik kocht ene baseball shirt, wat uiteindelijk 2 maten te groot bleek (ik heb het niet gepast), maar dat geef niet haha! Hij is vind ik in ieder geval super leuk! 
Primark baseball shirt
Daarna ging ik naar een Japanse winkel, ik weet niet zo goed hoe hij heet, maar ze verkochten er echt super leuke shirts. Ze verkochten namelijk allemaal shirts met striphelden en tv-figuren etc. erop.
Ik kocht hier dit Coca Cola shirt! Ik vind hem zo leuk! Er hingen echt super veel verschillende Coca Cola shirts (het was zelfs een collectie), ik kon eerst niet kiezen dus heb ik er 2 of 3 gepast uiteindelijk is het deze geworden. Het model van het shirt is erg simpel, gewoon het shirt zoals we het kennen. De opdruk vind ik vooral geweldig!
Coca Cola shirt winkel onbekend 
Daarna ging ik een sportwinkel in, daar kocht ik dit basketbal shirt, wat overigens ook veel te groot is. Toch kan ik hem op zich wel dragen. Toen ik dit basketbal shirt zag moest ik echt meteen aan HIGH SCHOOL MUSICAL denken, hebben jullie dat niet, door dat rood met dat wit?! Back to the point, hier is hij!
Basket Ball shirt winkel onbekend
Daarna ging ik naar de Pull & Bear, en kwam daar een super leuke blouse tegen (hij was er in meerdere varianten en kleuren) en ik had nog geluk ook, hij was in de SALE! Yes! Het is een simpele blouse met een crémekleurtje. En met een super schattig opdruk, met namelijk allemaal pijltjes. Ik paste hem en hij zat echt sper lekker en mooi! Ik was zo blij! Dus ik kocht hem. Wat me opviel is dat de stof van de blouse heel erg zacht is, dus dat zit echt heel erg lekker!
Pull & Bear blouse met pijltjes

Daarna ging ik naar de Boots, dat is een soort DA of Etos. Ze verkopen hier echt super veel mooie make-up merken (Benefit, Soap and Glory etc.) Mijn blik viel meteen op het Soap and Glory schap. Ik denk dat dat komt door de felle opvallende verpakkingen! De verpakkingen zijn allemaal roze en hebben een jaren 50/60 design, super leuk! Ik kocht Heel Genius, een balsem om je voeten mee in te smeren. Zoals jullie wel weten dans ik op spitzen met ballet,dat doet daarna natuurlijk super veel pijn. Dus smeer ik dit er dan op! 
Boots Soap and Glory Heel Genius 
Daarna ging ik naar Forever 21! Oh hier verheugde ik me zo erg op!! Als je mijn blog al langer volgt weet je dat dit echt mijn favoriete kledingwinkel is (samen met The Sting). Ik was dan ook echt super blij toen ik de mega grote winkel instapte! (van 3 verdiepingen hoog!) Ik heb er echt super lang rond gekeken en kon eigenlijk alles wel kopen! Maar ik heb me ingehouden en uiteindelijk 2 dingetjes gekocht.
Meteen bij de ingang viel mijn oog op deze cropped top, het is een grijze losse top met daarop een super leuke tekst! Ik ben hier echt heel erg blij mee!!! 
Forever 21 grijze cropped top!

Daarna zag ik op de tweede verdieping dit super schattig blouseje hangen! Hij heeft een perzik kleur met een Peter Pan kraagje met studs!! Ik wilde al heel erg land iets met een Peter Pan kraagje, omdat ik het echt te schattig vind, dus was ik super blij toen ik de laatste in mijn maat vond!
Forever 21 perzikblouse met Peter Pan kraagje
Als laatste kocht ik nog iets op het vliegveld, iets van Benefit. Namelijk foaming clean. Een crème om je gezicht schoon te maken. Ik twijfelde lang of dat ik dit zou kopen, maar uiteindelijk kocht ik hem toch! Hij werkt erg goed en ruikt lekker!

Benefit foaming clean

Dit was het dan wel weer zo'n beetje.
Ik heb ook nog wat souvenirs gekocht, maar dat vond ik niet zo leuk om te laten zien.
De meeste dingen wil ik wel reviewen!!!

Ik heb echt een super vakantie gehad en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!

Tot snel!
Wat vinden jullie het leukste item?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow