Translate

Zoek je iets?

zondag 29 juni 2014

Review: Lush Honey I washed the kids

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik weer een leuke review voor jullie, dit keer van een winkel waar ik nog nooit een review van heb geschreven namelijk van Lush! Toen ik in Londen was, ben ik (voor het eerst) naar de Lush geweest. Ik ben naar de Lush bij Regent Street geweest en WOW! Hij had twee verdiepingen en het was zo'n schattig winkeltje! Echt het leek wel een soort snoepwinkel of zoiets door al die kleurtjes en geurtjes en dingetjes! Ik werd er zo blij van!!


Maar dan nu over de zeep zelf. In Regent Street staat een heel groot stuk van Honey I wash the kids en daar snijden ze dan een stukje voor je af. Ik heb 200 gram genomen. De zeep ziet eruit als en soort honing dung van een bij. Het ruikt echt super zoet! Naar toffee of zoiets. Het is een geur waar je van moet houden hoor! En dat doe ik haha! De geur blijft goed hangen, maar niet te heftig. 
Wat ook nog goed is, is dat deze zeep uit alleen maar natuurlijke producten gemaakt en het wordt niet getest op dieren! 
Kortom: een heerlijke zeep die je huid zacht laat aanvoelen en waar je de geur lang van blijft ruiken. Die geur is super zoet en je krijgt echt trek in snoep!! 

Wat is jouw favoriete lush product 

Foto's: www.google.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow