Translate

Zoek je iets?

vrijdag 4 juli 2014

Review: L'Oréal Paris collection privée by Doutzen lipstick

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer een review voor jullie, dit keer van een lipstick die ik bij de Kruidvat kocht tijdens de 1 + 1 gratis actie .
Ik had beloofd daar alles van te reviewen en een deel heb ik dan ook al gedaan, maar deze lipstick had ik even mee gewacht. Maar vandaag is het zijn beurt om te shinen! Ik ga vandaag de L'Oréal Paris collection privée by Doutzen reviewen!

Ik vind de collection privée echt een geweldige uitvinding! Verschillende bekende mensen hebben gekeken naar wat de beste nude lipstick is die bij hun huid/gezicht/haar past en het enige wat jij hoeft te doen is te kijken op welke van deze 5 je het meeste lijkt! En dan heb je de perfecte lipstick gevonden. Ik heb daar niet echt naar gekeken, ik keek gewoon welke ik het mooiste vond!


Ik heb dus de kleur van Doutzen. Het is een licht roze kleur met een koudere toon. Ik vind hem prachtig!! Hij is niet heel erg fel en dat is denk ik wel goed bij dit soort dingen. Als je hem op je lippen doet, laat hij je lippen wat lichter lijken, maar niet te licht! Ik vind het heel erg mooi! Hij is net een tintje donkerder dan de huid van Doutzen. Ik kan de kleur echt niet beschrijven hij is gewoon wow!!! Je hebt wel eens van die kleuren en die zien er als ze nog in de verpakking zitten heel anders uit dan als ze op je lippen zitten! Nou dát is bij deze zeker niet zo!! Hij is precies hetzelfde, dus dan weet je gewoon goed wat je er van moet verwachten!Hij maakt je lippen wat meer roze, echt geweldig mooi! Het is echt niet te fel roze, of te licht!! Hij is gewoon super mooi!  Ook vind ik de substantie echt super fijn, het is een creamy lipstick en blijft dus lekker lang zitten. Misschien klinkt dit wel raar, maar ik vind hem na een uurtje zelfs nog mooier! Het lijkt wel of hij dan een soort van in mijn huid getrokken is!!! En als je hem net opdoet lijkt he teen beetje of hij er bovenop ligt. 



Dus: Een mooie nude lipstick met een creamy substantie die lang blijft zitten. Hij maakt je huid mooi licht roze en hij is echt prachtig als je een licht huid hebt! Het staat mooi en elegant!

Wat is jouw favoriete lipstick? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow