Translate

Zoek je iets?

donderdag 28 augustus 2014

My fall Wishlist

Hey allemaal,

Vandaag is het weer wat lekkerder weer, maar de afgelopen paar dagen was dat wel even heel anders.
Ja jongens, het is echt waar, we moeten er allemaal aan gaan geloven, maar de zomer loopt op z'n einde. En de herfst komt er al weer aan...
Maar niet getreurd, een nieuw seizoen betekent dat je nieuwe spullen moet hebben, dus... SHOPPEN!
Ik heb hier voor jullie mijn Fall Wishlist. So let's start!


  • Een lekker, groot, comfy vest (het liefst mosgroen of grijs) 
  • Een paar stoere enkellaarsjes
  • Grijze all stars
  • Een trui met strepen 
  • Een trui met kant
  • Heel veel blousejes
  • Nieuwe mascara 
  • Een goede blush
  • Zo'n potlood waarmee je je lippen in kan kleuren in een nude kleur
O, en vast nog veel meer als ik het zie. Maar dit is wat ik nu even kan bedenken. Ik moet wel even sparen haha!
Als een van jullie weet waar je het kan kopen. Zeg het dan!!
Tot snel!

Heb jij een wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow