Translate

Zoek je iets?

zondag 28 september 2014

Update over bloggen...

Hallo allemaal,

Ook voor mij is een druk jaar begonnen, vol met nieuwe en interessante dingen. Hierdoor is de kans erg groot dat ik niet meer elke dag kan bloggen (zoals ik in de vakanties deed). Maar ik wil mijn blog natuurlijk niet opgeven, want het is echt een van mijn grootste hobby's! Maar het leek me wel handig om jullie te laten weten waar jullie aan toe zijn.

Omdat ik alles wat duidelijker en professioneler wil aanpakken, ga ik wat dingen veranderen. Zo wil ik gewoon een vast aantal berichten per week afspreken en ik ga beginnen met drie berichten per week. Als ik meer aankan ga ik er natuurlijk meer doen, maar laten we gewoon drie afspreken. Dat moet dan haalbaar zijn.
De dagen dat ik een bericht plaats zullen op: zondag, donderdag en vrijdag zijn. Dus vrij aan het einde van de week. Ik denk dat iedereen namelijk in het weekend de meeste tijd heeft om blogs te volgen en te lezen, dus vandaar deze beslissing.

Ook wil ik voor al mijn blog berichten zelf gemaakte foto's gaan gebruiken. Want nu heb ik af en toe nog foto's van het internet geplukt en dan met een bron op mijn blog gezet, maar daar wil ik dus ook vanaf. Dan wordt het denk ik weer net iets unieker. Ik moet alleen nog een goed bewerkingsprogramma vinden (wat ik dan ook nog begrijp) om de foto's mooi te bewerken. Dus heb je suggesties? Zet het dan even in de reacties, daar zou ik echt heel blij mee zijn!!

Daarnaast wil ik mijn blog qua artikelen ook iets veranderen. Ik wil het iets gevarieerder hebben, dus wat meer lifestyle en fashion komen eraan!! Ook denk ik erover de lay-out van de blog te veranderen, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Ik ben gewoon niet zo snel tevreden...

Kortom er staan wat dingen te veranderen en allemaal in ons voordeel! Ik heb er zin in, jullie ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow