Translate

Zoek je iets?

zaterdag 11 oktober 2014

Je kan me nu ook volgen op Bloglovin!

Hoi allemaal,

Ik weet niet of jullie het weten, maar ik heb al een tijdje een Bloglovin account, ik had me er alleen nooit zover in verdiept en begreep dus ook eigenlijk helemaal niet hoe het werkte etc.
Maar ik ben vandaag even goed opzoek gegaan en het is echt heel makkelijk en Musicalmeid staat daar nu ook op!



Stel, je wilt mij heel graag volgen (wat ik echt super tof zou vinden), maar je hebt geen google account (dat heb je nodig om via blogger.com te kunnen volgen). Dan kan je me nu als nog volgen via bloglovin. Bloglovin is een website waar je al jouw favoriete blogs kan vinden, iedereen die namelijk een blog aanmaakt komt automatisch op deze site terecht. Het is dan dus de bedoeling dat (als je me wilt volgen) je een bloglovin account aanmaakt (zo gebeurt) en dan bij zoeken musicalmeid intikt. Wat bloglovin zo makkelijk maakt is dat alle blogs er dus opstaan. Zo kan je iedereen makkelijk volgen en als je dan op je account komt zie je alle berichten die jouw favoriete bloggers hebben geplaatst. Dus je hebt gewoon alles in één en je hoeft niet meer steeds van site te switchen, super simpel toch?!


Hebben jullie een leuke blog, laat dan een reactie achter, misschien volg ik je wel!

Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow