Translate

Zoek je iets?

vrijdag 3 oktober 2014

Wat raad ik je aan te kopen de allereerste keer dat je bij Lush bent

De foto's in dit bericht komen van de Lush website stomweg omdat ik niet alles in huis heb, maar wel aan jullie wil laten zien. (en de spullen die ik heb zijn al gebruikt, dus ook niet zo mooi meer)

Hallo allemaal!

Voor bijna ieder meisje is het een groot feest. Je allereerste keer bij Lush (nu ik dit terug lees, klinkt het bijna hetzelfde als je eerste schooldag, maar misschien voelt het ook wel zo!).
Mijn allereerste keer bij Lush is nog helemaal niet zo lang geleden, dat was in de meivakantie in Londen. Ik kocht toen the Honey I was the kids soap, Tiny Hands (handserum) en Strawberry feels forever (massagebar). In dit artikel ga ik jullie de dingen laten zien, die ik zou kopen als ik (nog een keer) voor het eerst naar Lush ga (of als je voor de 400e keer gaat ;) ). Dus een artikel vol met tips van een van mijn favoriete winkels!

Ik raad je sowieso aan om te gaan net na de kerst. Dan heb je namelijk de grote kerst-sale.
Met Kerstmis pakt Lush altijd heel groot uit met een hele grote nieuwe kerstcollectie (die van dit jaar kan je al kopen!) En die gaat na Kerstmis meteen in de SALE en niet alleen de kerstproducten, maar echt alles gaat in de SALE! Zo kan je lekker het nieuwe jaar beginnen!


Het ligt er natuurlijk aan waarvoor je naar Lush gaat, maar ik laat je nu gewoon wat dingen zien die ik heb gekocht/ ga kopen en die ik echt geweldig vind!

Ik ga beginnen met Honey I wash the kids soap. Dit is wel een echte klassieker.
Het is een stuk zeep en het ruikt heerlijk naar toffee, karamel en honing. Een warme zoete geur dus.
Ook maakt hij je huid super zacht en hij laat een soort verzorgend laagje achter. Ik heb ooit al eens een review hierover geschreven, dus die staat op mijn blog!

Honey I Washed The Kids

Nu naar echt een van de geweldigste gezichtsverzorgingsproducten ever... Tea Tree Water.
Als je last hebt van een wat onrustige huid, dan werkt dit geweldig! Je moet dit sprayen en dan wordt je huid stukken rustiger van. Ook is het lekker voor als je het even echt heel warm krijgt, want dan is het gewoon een lekkere opfrisser!


Nu naar een limited edition...Snow Fairy is een van de bekendste showergels van Lush. Ben je nou te laat met Kerstmis, koop dan de zeep Rockstar, die heeft net zo'n soort geur. En die geur is vooral zoet, alsof je een snoepwinkel binnen loopt! Het stuk zeep werkt erg goed en laat een verzorgend laagje achter! Toppie!

 Rock Star


Nu naar Tiny Hands. Dit is een product voor je handen. In de winter heb ik vaak last van droge handen, dus smeer ik mijn handen hier 's ochtends eventjes mee in en dan ruiken mijn handen de hele lekker en blijven ze lekker zacht! Ook is de vorm natuurlijk echt te gek!!!




En dan de laatste en dat is een product dat ik nog heel graag zou willen kopen. Ik heb het nu over de So white Sowergel (hier is ook een Bath Bomb van). Een witte showergel (vandaar de naam) die naar appeltjes ruikt. Als je mij ergens blij meemaakt is het wel een showergel die naar appel ruikt. Appel ruikt zo fris en lekker en ik word er zo vrolijk van! Hij zit in de kerstcollectie en ik ga 'm zeker kopen!




Ik heb hier vijf van mijn favoriete Lush producten laten zien. En het is natuurlijk niet zo dat je dit MOET kopen als je in Lush bent. Het is gewoon meer voor als je er een keertje bent en je echt geen idee hebt wat je nou moet doen. Dan kan je gewoon even hiernaar opzoek! Ook vind ik het personeel bij Lush echt te gek! Je wordt zo goed geholpen. Als je naar iemand toe gaat, dan helpen ze je meteen en je krijgt een heel goed advies! Een top winkel dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow