Translate

Zoek je iets?

zondag 4 januari 2015

Musicalmeid on social media

Je kan nog steeds meedoen met de winactie, de prijs is trouwens ver uitgebreid. 
Hoi allemaal,

Ik had in de oud & nieuw beautyblogger tag al gezegd dat ik wat meer op social media wilde gaan met mijn blog dit nieuwe jaar. En ik heb er maar meteen werk van gemaakt... Musicalmeid heeft een instagram account (@musicalmeid)


Natuurlijk is alles nog hartstikke nieuw, dus ik weet nog niet precies hoe ik het ga gebruiken. Zelf vind ik het in ieder geval super leuk om zo mijn blog als het ware uit te breiden en hopelijk meer mensen te trekken... Ik hoop dat jullie het in ieder geval net zo leuk vinden als ik!

Daarnaast heb ik ook nog een email account aangemaakt voor musicalmeid, zodat mensen met vragen/opmerkingen me een mailtje kunnen sturen. Het emailadres is info.musicalmeid@gmail.com en jullie kunnen daar gewoon naar mailen. ook als je iets wil vragen over een artikel wat ik heb geschreven en geen reactie wil plaatsen kunnen jullie me mailen. 

Tumblr, Facebook en Bloglovin bestonden natuurlijk al lang! 


Ik hoop dat jullie van al deze social media accounts net zo blij worden als ik! 

Tot snel!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow