Translate

Zoek je iets?

zondag 24 mei 2015

Wat als mijn huisdier (hond) een mens was tag!


Hoi allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten heb ik een hondje, Cooper. Ik ben heel blij met hem en ik denk dat als het een mens zou zijn echt een geweldig goed mens zou zijn, daarom doe ik vandaag voor jullie de mijn huisdier als mens tag! 

Vraag 1: Wat voor persoon zou je huisdier zijn?
Cooper zou een hele trouwe man zijn. Ook zou hij heel erg zorgzaam zijn en zou hij voor je waken. Hij zou ook erg nieuwsgierig zijn en niet nadenken voor hij wat doet, waardoor er misschien af en toe een conflict zou kunnen ontstaan. Maar omdat hij zo grappig en schattig is, is hij dat al snel vergeten! Kortom een geweldige vent dus!

Vraag 2:  Wat zijn de goede eigenschappen? 
Goede eigenschappen van Cooper zouden zijn dat hij erg jong en speels overkomt en erg lief en knuffelbaar is! Hij is ook een allemansvriend ook een goed ding dus. Ook zou hij heel trouw zijn en opkomen voor de zwakkere! 

Vraag 3: Wat zijn de slechte eigenschappen? 
Ik vind slecht wel een heel groot woord! Ik maak er liever minder goed van. Maar hij is misschien af en toe iets te nieuwsgierig, waardoor hij soms niet nadenkt voordat hij doet.

Vraag 4: Zou je vrienden willen zijn met je huisdier? 
Ja natuurlijk! Cooper is nu al één van mijn  beste vrienden, dus waarom zou dat dan niet het geval zijn? Haha wij zouden zelfs een superteam zijn! 

Vraag 5: Zou je met je huisdier willen daten? 
Haha weet ik veel! Ik kan me niet echt voorstellen dat het een mens is, dus dat kan ik ook niet beslissen!

Vraag 6: Hoe zou je huisdier zich gedragen tijdens het uitgaan?
Haha dit is mijn favoriete vraag! Hij zou denk ik het hoogste woord hebben en door iedereen aardig gevonden willen worden. Ik denk dat hij ook degene zou zijn die een rondje geeft of aan het einde de rekening betaalt. Ook denk ik dat je hem veel op de dansvloer kan vinden. Lekker aandacht zoeken! 

Vraag 7: Wat zou je huisdier voor hobby's hebben? 
Uitslapen! Hij slaapt nu ook maar wat graag uit, dus dan ook! Daarnaast zou hij wandelen en voetballen heel leuk vinden, want dat vind hij nu ook! Maar je kan hem ook blij maken door samen naar de bios te gaan, want als ik nu een film ga kijke op de bank, ligt hij zo bij me en kijkt hij mee! Hij zou trouwens als beroep bewaker zijn!

Vraag 8: Wat zou je huisdier verzamelen?
Ballen in alle vormen, kleuren en maten. Het maalt niet uit als het maar rolt en het liefst ook nog geluid maakt! 

Zo nu weten jullie een stuk meer over mijn hond Cooper (het is trouwens een labradoodle voor degene die het willen weten), maar ook hoe ik over hem denk! Cooper voelt echt alles aan en ik zou echt nooit meer zonder hem kunnen. Het is een geweldig beestje en ik kan geen dag zonder hem! 

Ik vind het echt super leuk en vooral grappig om hierover na te denken en dus ook om deze tag in te vullen! Ik had hen gevonden op bydagmarvalerie.nl en ik tag iedereen die hem ook wil doen, want het is echt te leuk! 

Tot snel! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow