Translate

Zoek je iets?

donderdag 6 augustus 2015

Ik was een week lang bezig met mijn passie

 Alle foto's komen van www.musicalcamp.nl
 
Hoi allemaal,


Ik heb een tijdje niet gepost en dat had een rede. Ik ben namelijk een week op Musicalcamp geweest.
Zoals jullie wellicht weten ben ik gek op zingen, dansen en acteren en daarom ben een weekje op kamp geweest. Ik was een week lang bezig met de dingen die ik echt leuk vind!

Ik ga al bijna vanaf het begin mee op kamp en het is erg leuk om te zien dat het zo groeit en er steeds meer mensen komen.

Musicalcamp is een kamp dat plaatsvindt in de zomervakantie. Je krijgt lessen in dans, ensemblezang, staging, dans, spel, liedinterpetatie en daarnaast zijn er ook nog keuze lessen (improvisatiedans etc.) Ook maak je een Themaproductie. Dat houdt in dat je aan het begin van de week een thema kiest (bewegingstheater, musical, kleinkunst of dans). Met docenten en alle andere mensen die dat thema hebben gekozen, maak je een voorstelling van ongeveer 5 tot 20 minuten, aan het eind van de week laat je de voorstelling aan je ouders zien en alle andere deelnemers.

De lessen vinden in vrij kleine groepen plaats (gemiddeld 12 personen) en je wordt ook ingedeeld op je niveau. Zo hoef je niet bang te zijn dat de mensen veel beter zijn dan jou. Naast dat je op musicalcamp lessen krijgt, is er natuurlijk ook plaats voor ontspanning. Zo is er een zwembad, is er een spooktocht, zijn er leuke quizzen en is er een openings- en afsluitingsfeest, daarnaast is er ook elke avond een kampvuur.


Naast al deze lessen zijn de mensen ook heel erg gezellig. Zowel de deelnemers als de crew zijn heel lief en gezellig. Hoe dit komt? Omdat je allemaal dezelfde passie deelt! Musicalcamp is een grote familie waar je binnen stapt en meteen in wordt opgenomen. Ik zie het zelf echt als thuiskomen als ik op musicalcamp ga!


Naast musicalcamp bestaat sinds dit jaar ook dancecamp. Een kamp waarbij je les krijgt in verschillende soorten dansstijlen van verschillende docenten. Dancecamp is keihard werken, maar super leuk!


Dus 2 super leuke kampen voor super leuke vakanties!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow