Translate

Zoek je iets?

vrijdag 29 januari 2016

Dé app die je gaat helpen je doelstellingen te bereiken



Hallo allemaal,

Het is eind januari. Velen hebben hun goede voornemens al laten vallen en zijn al weer terug gevallen in de sleur met slechte gewoontes. Gelukkig kan je je goede voornemens op ieder moment van het jaar weer terug oppakken, dus waarom niet nu? Laten we het dan nu beter aanpakken. Laten we gebruik maken van een app die je iedere dag aan je voornemens herinnert, want zo'n app bestaat. Hij is zelfs gratis en heet Coach.me


Ik las een paar dagen terug op Britts blog   zelf pas voor het eerst over de app Coach.me.
Ik was nieuwsgierig dus besloot de app te downloaden en een account aan te maken. Nu zo'n 5 dagen later ben ik een beetje verslaafd aan de app. Het is zo handig en ik merk dat het helpt.

Maar wat is die app nou precies?
Met deze app kan je instellen wat je allemaal wil doen. Bijvoorbeeld een muziekinstrument leren spelen. Je zoekt dan op "playing musical instrument" en dan krijg je opties, je kiest welke optie je wil halen en kiest hoe vaak per week je wilt oefenen. Ook kan je nog instellen dat je een reminder wil krijgen en je kan zelfs een coach aanvragen die je triggert om in dit geval je muziekinstrument te bespelen. Elke dag dat je de taak hebt gedaan check je in, dan wordt de taak op je takenlijst voor die dag groen en zie je wie er die dag nog meer heeft ingecheckt. Als je nou met een vraag of iets zit kan je gewoon op je taak klikken in je takenlijst en dan kom je bij een soort timeline van die taak, hier kan iedereen die deze taak wil uitvoeren vragen stellen en beantwoorden en dit is ook de plek waar je om een coach kan vragen. Als je het nu niet begrijpt, snap ik dat maar geloof me de app is echt heel makkelijk in gebruik. Het gaat er vooral om dat je gemotiveerd wordt om je doelstellingen te behalen, omdat je iedere dag wil inchecken en je zo dus ook je doelen behaalt!

Naast dit alles kan je ook nog meedoen met challenges (The no sweets challenge bijvoorbeeld). Je doet dan bijvoorbeeld 21 dagen mee met deze challenge en het is de bedoeling dat je elke dag incheckt, ook kan je dan zien hoeveel dagen je nog moet en je al hebt gedaan etc. Super handig dus!
Verder kan je je vrienden ook uitnodigen om een account aan te maken, zo kan je de voortgang van je vrienden ook bijhouden en elkaar motiveren!

Dit alles helemaal gratis en met een prachtige lay out. Het is heel overzichtelijk en makkelijk in gebruik en het is heel erg motiverend. Als je bijvoorbeeld drie dagen achter elkaar bij dezelfde taak hebt ingecheckt krijg je een highfive en elke dag komen er motiverende quotes bovenaan je beeldscherm te staan! Ik zeg een prachtige app om je doelstellingen te behalen!


Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow