Translate

Zoek je iets?

zondag 8 mei 2016

Ik was vier dagen in Londen!



Hoi allemaal,

Voor de mensen die mij op instagram volgen, weten dit al, maar afgelopen week ben ik vier dagen naar Londen geweest via Musicalcamp. Londen is echt mijn favoriete stad op aarde, serieus wat is dat een mooie stad.
Wat ik altijd heel erg leuk vind aan Londen is WestEnd. Voor de mensen die dat niet kennen, dat is een wijk in Londen waar heel veel theaters spelen, dat is natuurlijk het gene wat ik het leukst vind!




Dag 1:

Op de eerste dag vlogen we natuurlijk naar Londen en gingen we naar het hostel. Daarnaast gingen we naar Covent Garden. Covent Garden is een soort winkelcentrum/markt, waar we eventjes hebben geshopt. Ik ben naar de Boots gegaan toen (een soort Kruidvat), waar ik verder niets kocht. ;)
Daarna ben ik naar de M&M Store geweest. Dat is zo gaaf daar! Ook hier heb ik weer niets gekocht, maar het is wel leuk om naar te kijken!

Daarna gingen we eten op Leicester Square bij een Italiaan.
Daarna gingen we naar de musical Les Miserables. Dat was echt fantastisch! Die musical is echt wel een klassieker en om hem dan in Londen op WestEnd te mogen zien is wel echt heel erg gaaf.
Als je de kans hebt, ga dat zien!



Dag 2

Op de volgende dag gingen we de echte toeristische dingen doen, dus zijn we naar de London eye, De Big Ben, Tower of London en de Tower Bridge geweest. 
Dit is natuurlijk heel erg leuk om een keertje in het echt te zien, want dit is natuurlijk wat je herkent van de foto's.


Daarna gingen we naar Charlie and the Chocolate Factory.
Dit was echt een hele gave voorstelling. De special effects waren super tof en het verhaal ook. Ook wil ik even zeggen dat die kinderen echt fantastisch waren in de voorstelling!
Ook deze zou ik aanraden!



 Dag 3

Op de derde dag hadden we een workshop van mensen van Les Miserables. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit een van de hoogtepunten vond. We deden een nummer uit de voorstelling en we kregen daar uitleg bij etc. 
Daarna gingen we naar Mathilda! Als je in Londen bent is Mathilda een voorstelling waar je echt naartoe moet gaan! De kinderen zijn hier geweldig en de dansen zijn fantastisch. Het beste nummer vond ik de School song! Echt zo'n gave voorstelling was dit!!
Daarna gingen we nog eventjes naar Covent Garden omdat we ergens op moesten wachten, maar we wisten niet waarop. Toen we moesten wachten, ging ik eventjes naar de Brandy Melville, waar ik ook weer niets gekocht heb!!


Daarna was dus de grote verrassing, wat zouden we in Londen op de allerlaatste avond nog meer gaan doen? OMG WE GINGEN NAAR THE LION KING!
Deze musical was echt het gaafste van allemaal, want naast dat de muziek fantastisch is (HAAAAAAASIIIIBANNGJAAAAA), is dit decor ook helemaal te gek. Er kwamen gewoon ; giraffen' uit het publiek gelopen en oooh wat was dit mooi! Natuurlijk heb ik weer de hele voorstelling lekker lopen huilen, maar op zo'n moment mag dat, toch?

Dag 4
Deze dag was de vertrekdag, hier kan ik dus eigenlijk ook niet zoveel over vertellen, behalve dat ons vliegtuig lekker vertraging had! ;)



Kortom ik heb super leuke dagen gehad en er echt heel erg van genoten!

Tot snel!

Instagram  Facebook
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow