Translate

Zoek je iets?

donderdag 7 juli 2016

Het wordt anders



Hoi allemaal,

Ik heb al een tijdje niets van me laten horen. Dit is niet zonder reden. De eerste reden is heel simpel geweest, ik had het te druk (lees: Ik heb gewoon niet goed gepland), waardoor ik gewoon geen tijd had om een stukje te schrijven waar ik trots op ben. Toch is dit een reden waar zat argumenten tegenin te brengen zijn, mijn toetsweek is namelijk al 2,5 week voorbij, dus ik heb al weer 2,5 week de tijd gehad om stukken te schrijven. Toch kwam er niets online, dit had de volgende reden...


Toen ik ruim drie jaar geleden dit blog opstartte, had ik geen idee wat ik ermee wilde doen.
Ik dacht om heel eerlijk te zijn ook dat ik het hooguit een half jaar vol zou houden.
Na een paar maanden besefte ik dat ik bloggen echt heel erg leuk vond/vind. Ik begon steeds meer aan mijn artikelen te werken en probeerde mijn site zo optimaal mogelijk te laten werken.
Ik begon me steeds beter te realiseren wat ik wilde: Een echte meisjes blog, met reviews over beauty- en huidverzorgingsproducten.
Er zijn een aantal artikelen waar ik nu nog steeds heel erg trots op ben, maar er zijn ook een aantal stukken die ik nu echt zo slecht vind, dat ik ze ga verwijderen.
Ik merk dat nu ik iets ouder word, mijn interesses op dit gebied minder zijn geworden. Vooral met beauty doe ik niet heel erg veel mee.
In een artikel dat ik laatst geschreven heb, benoemde ik het al een keer, maar mijn interesses veranderen.

Ik heb er de afgelopen 2,5 week eens goed over nagedacht en ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik schrijven over beauty (dus niet verzorging!) helemaal niet leuk meer vind. Ik merk het meteen als ik een artikel over beauty schrijf. Ik werk er gewoon met tegenzin aan.  Ik heb daarom besloten om het allemaal anders te gaan doen.
Ik ga schrijven over dingen die ik leuk vind, dat zijn dus lifestyle dingetjes.
Wat je nu aan onderwerpen kan verwachten zijn de volgende:
* Tips
* Lijstjes
* Persoonlijke dingen
*  Fashion
* Verzorging
* Shoplogs


Ik ben heel erg blij dat ik dit nu eindelijk voor mezelf (en voor jullie!) op een rijtje heb gezet en dat ik nu dus weer kan schrijven over wat ik leuk vind!

Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen en de tijd die jullie steken in het kijken naar mijn blog. Daar word ik blij van :)

Tot snel! (en nu beloof ik het!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow