Translate

Zoek je iets?

vrijdag 12 augustus 2016

Wie ben ik?




 

Hoi allemaal,
Ik blog nu al ongeveer 3,5 jaar. 2,5 jaar onder de naam musicalmeid en 1 jaar onder de naam C like Celebrate. Ik heb altijd anoniem geblogd. Jullie wisten nooit wie ik was en ik wist nooit wie jullie waren. Ik merk (en zeker de laatste tijd) blogs als paddenstoelen uit de grond gestampt worden: de ene na de andere blog komt online. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb echt geen tijd/zin/behoefte/whatever om al die blogs te lezen, dus wat doe ik? Ik lees alleen de blogs die ik echt heel erg leuk vind. Wat blijkt? Ik vind blogs waarvan je duidelijk weet wie de schrijver is het leukst. Vanaf vandaag blog ik daarom niet meer anoniem


Dus.. laat ik me na ruim 3,5 jaar eventjes voorstellen:
Ik ben het meisje achter C like Celebrate. Mijn naam is Chiara (voor de oplettende lezer, daar komt inderdaad de C van C like celebrate vandaan) en ik ben zeventien jaartjes jong en tja wat valt er verder over mij te zeggen? Ik houd van zingen, dansen, acteren en bloggen. Verder houd ik me eigenlijk vooral heel erg druk bezig met school (VWO 6 here I come).
Ook vind ik het erg leuk om piano te spelen (lees: ik kan een aantal akkoorden spelen en dat vind ik leuk om te herhalen). Ook vind ik het heel erg fijn om met mijn hond te gaan wandelen.
Verder zou ik niet weten wat ik moet zeggen, dus als je vragen hebt, kom maar door!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow