Translate

Zoek je iets?

zondag 18 augustus 2013

Mijn favorieten van de zomer!

Hey allemaal,

Voor sommige van jullie zit de vakantie er al weer op! Ik heb nog 2 en een halve week vakantie maar toch ik laat jullie nu alvast mijn favorieten van de zomer zien! Als ik er in deze twee weken toch nog meer krijg dan laat ik dat wel zien in een shopblog ofzo :-).



Oké laten we beginnen met mijn favoriete kleding! Dat is ook het meest.  
Oké laat ik beginnen met de shirts/topjes.

Ik begin met mijn leger blouse. Ik hou heel veel van die doorzichtige mouwloze topjes, ik doe er zelf wel ALTIJD een wit/zwarte tanktop onder!


Oké nou volgens mij heb je deze al eerder voorbij zien komen op deze blog (namelijk bij shoppen in Rotterdam)
Het is een doorzichtige blouse met leger print. Ik ben op dit moment echt GEK op legerprintjes! Vooral deze blouse is te gek! Deze blouse heeft hele fijne knoopjes die je bijna niet ziet, dat vind ik mooi bij deze blouse. Ik heb op dit moment ook zo'n soort blouse aan (pastelroze met spijker en parel achtige knoopjes)! Deze hoort ook zeker bij mijn favorieten maar ik had deze er al tussen liggen en ik had geen zin om 2x hetzelfde soort blouseje te laten zien! Het blouseje van de foto heeft een zakje wat ik echt heel cute vind! Dit zakje is in dezelfde kleur als de rest van de blouse.
Ik heb dit blouseje in Rotterdam op de lijnbaan gekocht!


Deze foto is helaas niet heel mooi gelukt maar je ziet het goed genoeg. Dit topje is van spijkerstof met knoopjes in het midden die je dicht moet maken. Onderin heb je 2 lussen waar je een knoop (zoals op de foto) van moet maken. Op dit spijkertopje staan witte stippen! Ik vind dit topje echt geweldig!!!! Het heeft laag uitgesneden mouwen en ik vind het printje super leuk! Ook vind ik het leuk dat je onderin een knoop moet leggen!!!!! Deze behoort ZEKER tot een van mijn favorieten! Ik heb dit topje bij "Forever 21" gekocht!
 
 

Dan mijn net nieuwe mosgroene shirt met rendierhoofd erop! Dit shirt heb ik woensdag laten zien in mijn shopblog maar goed. Het is een mosgroen shirt met korte mouwtjes. Onderin het shirt zit een elastiek, voor mij is dat erg fijn want anders leek hij heel vierkant. Ik vind vooral de kleur van dit shirt super leuk! Het is niet echt een zomerse kleur, maar dit shirt is eigenlijk ook meer bedoeld voor in de herfst. Maar ik had hem natuurlijk net gekocht, en hij staat leuk en hij zit lekker, dus ik dacht ik zet hem nu gewoon alvast bij mijn favorieten!!! Wat ijk verder leuk vind aan dit shirt is de opdruk, normaal zou ik nooit zoiets kopen maar dit keer toch wel haha! Dit shirt heb ik gekocht bij de "Shoeby" en was volgens mij van de nieuwe collectie dus hij is daar zoieso nog steeds te koop.
 
 
Dan mijn neonroze "keep calm" top. Ik was met mijn ouders en zusje naar de markt op Rotterdam Blaak, daar zag ik dit shirt hangen! Nou ik was er meteen verliefd op! De kleur en de opdruk zijn fantastisch!!! Qua model is het niet heel bijzonder het is gewoon een normale top. De kwaliteit is ook niet heel super maar dat had ik ook niet echt verwacht van een topje van de markt! Nou hij staat tussen mijn favorieten omdat ik de opdruk en de kleur gewoon geweldig vind en verder is er eigenlijk niets bijzonders aan.
 
Nu mijn blauwe topje met franjes. Dit topje stond gewoon super vet en ik vind de kleur en de franjes echt heel erg leuk!!! Ik was al een tijdje opzoek naar een topje met franjes en toen liep ik "the Sting" binnen en daar hingen ze in allerlei soorten! Ik had eerst dit topje in een andere kleur, maar vlak voor het betalen zag ik deze hangen! Toen heb ik ze snel verwisseld. Wat ik leuk vind aan de franjes is dat ze van wit naar zwart overlopen. En op dat lichtblauwe zie je dat zwarte erg goed! De kwaliteit van dit shirt is erg goed!!! Maar het is een shirt van de sting dus ik had eigenlijk niet anders verwacht. Ik draag dit shirt met een wit topje eronder en met een wit broekje. Dit shirt heb ik gekocht bij de "Lady Sting".



Dan mijn laatste topje (ik had nog een heel leuk pastelroze knoopblousje maar die foto doet het helaas niet). Dit is een groen topje met een knoop op de achterkant, de achterkant is ook doorzichtig. Aan de voorkant is schijn hij niet door en heeft hij een leuk azteken printje (zo noem je dat toch?) . Ik was ook al lang opzoek naar iets met zo'n printje, eigenlijk vanaf de winter al, maar ik zag toen HET perfecte shirt maar niet. Nou dit is HET perfecte shirt, en ik ben er dus ook heel erg blij mee! Dit topje heb ik besteld via de webshop van "The Sting".
 
Dan komen we bij de broekjes aan! Ik heb alleen mijn favoriete shortjes uitgekozen!
 
 
Ik begin met mijn wit zeeblauw gestreepte short. Ik vind broeken met van die strepen heel cool, maar deze is net weer even anders door de kleur. Het klinkt misschien heel stom maar toen ik dit broekje kocht moest ik denken aan de ijscoman! Gewoon vanwege de té schattige kleur!! Om het broekje wat stoerder te maken (anders is het echt mierzoet) hebben ze aan de onderkant van die rafeltjes gemaakt. (OMG op het moment dat ik dit schrijf komt de ijscoman ook echt voorbij)! Aan de onderkant heeft het broekje elastiek, dat voelt heel fijn aan! Dit broekje heb ik gekocht bij "Forever 21".
 
 
Dit is mijn favoriete spijkerbroekje! Ik vind het erg leuk dat hij afloopt van blauw naar wit! In dit broekje zijn een paar stoere gaten gemaakt, wat best fijn is want ik draag hem vooral onder schattige dingen om het wat stoerder te maken! Daar helpen die gaten enorm bij! Dit broekje is van de "ONLY". Ik vind dit broekje vooral zo leuk door de aflopende kleur! Ik heb dit broekje besteld via wehkamp.nl en hij is van het merk "ONLY".
 
 

Hier zie je de voor- en achterkant van hoe ik het zelf noem mijn 2 kleuren broekje! Ik ben echt fan van pastelkleuren!!! Nou dit broekje heeft die! De ene helft van het broekje is in spijkerblauwkleur en de ander in pastel roze. En er zit dan van de andere kleur een zak op! Duidelijk he. Ik hou echt van dit broekje het zit heerlijk, en hij is ook nog super leuk! Maar ik weet nooit zo goed wat ik erop aan moet. Nu combineer ik hem meestal met mijn witte blouse en daar leg ik dan een knoop in! Super leuk! Dit broekje heb ik van "Forever 21".
 
 
 

Dan als allerlaatste mijn neongroene broekje,. Deze combineer ik vaak met mijn "keep calm" topje (staat ook in dit bericht). En dat staat erg zomers! In dit broekje zijn kleine rafeltjes gemaakt en dat staat echt super stoer!!! Ook met dit shortje ben ik echt super blij!!!!!!!! Ook dit broekje past echt bij mij! En het zit ook heerlijk! Dit broekje heb ik besteld bij wehkamp.nl en is van het merk "ONLY".

Dan komen we aan bij mijn beautyproducten!

Dit zijn eigenlijk mijn standaard producten waar ik ook eigenlijk bijna nooit vanaf wijk. Af en toe een andere lipstick of eye liner erbij ofzo. Maar dat is het dan ook wel.
Wat je op deze foto ziet is ogenschaduw, mascara, lipgloss.

De ogenschaduw is van de "HEMA". En zijn eigenlijk hele naturelle basis kleuren. Bruin en lichtbruinig roze achtig iets. Ik gebruik vooral de bruine. Deze ogenschaduw werkt echt super fijn!

Dan de mascara. Dit is waterproof wat best handig is in NL. Hij is ook ECHT waterproof dus dat is wel fijn! Hij is van het merk "Essence" en dat is te koop bij de Kruidvat.

Als laatste mijn lipgloss, dit is gewoon een glans lipgloss van het merk "MISS SPORTY". I love dat merk!!! Dit is van de Hollywood collectie.


Zo dat was het dan weer voor vandaag! Ik heb eigenlijk nog wel een vraag voor jullie, wat vinden jullie van zo'n bericht, want ik denk erover om dit soort dingen vaker te doen!

Wat zijn jouw favorieten deze zomer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow