Translate

Zoek je iets?

zaterdag 14 september 2013

Halloween in Disneyland Parijs

Hoi allemaal,

We zijn over de drieduizend pageviews heen en dat betekend dat ik morgen een bijzonder soort bericht ga plaatsen (iets anders dan normaal).

Ik weet niet of jullie dat weten maar elk jaar wordt er in Disney Halloween gevierd! Dit jaar ga ik er (weer) naartoe, en ik heb er echt super veel zin in! Waarschijnlijk ga ik daar super veel kopen etc. en daar maak ik dan een shoplog van, maar nu wilde ik jullie gewoon wat vertellen over Halloween in Disney.



Vanaf het moment dat je het park binnenstapt voel je de Halloween sfeer overal! Overal zie je pompoenen heksen en alles is oranje! Verder heb je natuurlijk shows en staan alle winkeltjes helemaal vol met Halloween spullen! Ik vind Disney echt nóg leuker als het Halloween is!

Je hebt ook een speciale Halloween avond voor kinderen (ook voor volwassenen hoor) "The not so scary Halloween party"

Op deze avond is het park (en de meeste attracties) langer open. Je moet hier dan wel weer een apart kaartje voor kopen, dan krijg je zo'n speciaal bandje om (je voelt je dan net VIP) en dan mag je overal heen! Ook worden overal snoepjes uitgedeeld en zijn er verschillende shows te zien! Ook lopen veel Disney figuren rond. Onder andere natuurlijk Mickey en zien vrienden (zie foto hierboven). Ook is er een disco met alle bekende Disney figuren! Super leuk dus!


Er is ook een aparte Halloween parade! Met alle slechteriken uit Disney films. Vaak is de hoofdrol weggelegd voor de personages uit "A nightmare before Christmas". Terwijl die personages helemaal niet in de show voorkomen. De laatste keer dat ik geweest ben ging de show over Minnie mouse die een Halloween feest wilde organiseren, maar toen kwamen in plaats van al haar vrienden de slechteriken uit de films.  Super grappig allemaal!
Ook is Frontierland (het cowboy thema) helemaal omgetoverd tot Halloween land! Ik kan me nog herinneren dat er ooit een hele heksenschool gebouwd was! Je wilt natuurlijk wel in stijl komen dus overal in alle winkels hangen heksen hoeden en vampieren jassen. Nou vind ik dat niet meer heel erg leuk maar mijn jongere zusje wel!


Zoals ik net al zei ga ik dit jaar weer! Ik ga super veel foto's maken enzo zodat ik er nog een verslagje over kan schrijven met zelfgemaakte foto's!

tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow