Translate

Zoek je iets?

donderdag 20 februari 2014

Review: Essence Long Lasting Lipstick

Hoi allemaal!

Als eerste wil ik tegen jullie zeggen, stel er is iets waarover je graag wil dat ik wat schrijf, meld het dan in de reacties ik vind dat alleen maar super leuk!

Vandaag heb ik weer een review voor jullie van mijn kerstcadeautjes, dit keer is hij van de lipstick van essence die ik kreeg!

Ik moet eerlijk zeggen, normaal ben ik nooit echt van lipstick, maar voor deze maak ik zeker een uitzondering! Wat een prachtige kleur (07 natural beauty), ook al komt hij op de camera niet helemaal goed over hij is echt prachtig!

Het is een hele naturel roze kleur met een beetje bruin erin, erg mooi en erg naturel :)!

Hieronder zie je een swatch op mijn hand, zoals je ziet heeft hij veel pigment en glimt hij een klein beetje, maar niet te veel. Hij is gewoon heel erg mooi (maar volgens mij had ik dat al een paar keer verteld ;))

Sinds dat ik deze kreeg heb ik hem bijna iedere dag op, dat zegt bij mij al best wel veel, want vaak doe ik niet eens iets op mijn lippen, maar de laatste tijd dus wel.

Hij heet long lasting lipstick wat betekend dat hij lang blijft zitten en dat is helemaal waar! Hij overleeft best veel maar een heel feestmaal overleeft hij dan weer net niet, daarna moet je hem toch wel een beetje bijwerken. Maar dat valt dus mee, ik dacht eigenlijk dat Essence blufte maar dat is dus niet waar!

Ook wil ik even zeggen dat ik de verpakking erg mooi vind, door het kleine randje met de kleur van de lipstick op de dop weet je precies welke je pakt (de kleuren komen exact overeen). Verder vind ik het erg leuk dat er een E van essence in de lipstick zelf zit en op de dop staat!

Kortom de Long Lasting Lipstick van Essence is een prima lipstick met genoeg pigment en blijft lange tijd zitten, hij is er in allerlei verschillende kleuren dus voor iedereen zit de perfecte kleur er wel tussen!
Ik heb er een nieuwe favoriete lipstick bij!

Wat is jouw favoriete lipstick?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow