Translate

Zoek je iets?

zondag 25 januari 2015

Me Time Tag



Hoi allemaal,

Voor mij zijn alle spannende dingen deze week geweest en ik ben nu dus helemaal klaar! Deze week had ik een solopresentatie en ik had toets/SE week. Best wel een week met veel stress dus en daarom heb ik vandaag wat me time gepland. Dit is de ME time Tag.



Vraag 1: Wat lees/kijk je tijdens me time?

Tijdens me time kijk ik graag Disney films. Er is niet een vaste film die ik altijd kijk, maar een paar die vaak terugkomen zijn Peter Pan, Nemo en Monsters University. Stuk voor stuk leuke feel good films. En zeker het kijken waard!

Vraag 2: Wat heb je aan tijdens me time?

Hier kan ik heel duidelijk in zijn. Mijn onesie! Echt ik houd van mijn onesie en loop er het liefs elke dag in. Ik heb mijn Onesie bij de Primark gekocht en het is een Koala en hij is zo zacht!

Vraag 3: Wat zijn je favoriete me time beauty producten?

Tijdens me time, draag ik geen make-up en vind ik het heerlijk om met een lelijke knot boven op mijn hoofd te lopen. Maar ik gebruik wel verzorgingsproducten! Ik gebruik graag mijn Heel genius van Soap and Glory, ik gebruik graag een gezichtsmasker van DR van der Hoog en ik gebruik graag Santa's lipscrub van Lush. Daarnaast gebruik ik graag een bodybutter van The Bodyshop

Vraag 4: Wat is je huidige favoriete nagellak?

Ik heb niet echt één favoriete nagellak maar een aantal, dus ik zal ze even opnoemen
- Catrice IRose-descent 
- Catrice Karl says très chic
- Max & More French manicure

Vraag 5: Wat eet/drink je tijdens me time?

Tijdens me time eet ik graag een crunchie, dat is een Engelse chocolade reep met honing erin! Heerlijk. Daarnaast drink ik graag een lekker kopje thee!

Vraag 6: Huidige favoriete kaars?

Ik heb niet echt een bepaald merk kaarsen wat ik geweldig vind, maar ik vind over het algemeen vanille geurkaarsen echt heerlijk. Eigenlijk maakt het niet uit welk merk, want ieder merk heeft deze geur wel, maar ik vind het zo lekker!

Vraag 7: Heb je wel eens me time buiten de deur?

Nee eigenlijk niet, tenzij shoppen bij me time hoort, dan wel natuurlijk ;)

Vraag 8: Zou je alleen naar de film gaan?

Soms heb je wel eens zin om gewoon alleen te zijn, dan zou ik het niet erg vinden om alleen naar de film te gaan. Ik heb dat overigens nog nooit gedaan...

Vraag 9: Favoriete online winkel

Nou dat zal denk ik geen verrassing zijn, maar Forever 21! Goh surprise! Ik vind Forever 21 een hele leuke winkel, maar in de winkel zelf vind ik nooit zoveel terwijl ik dat op de webshop wel doe...


Dat was het dan de me time tag! Ik tag hierbij iedereen die hem wilt overnemen en die eventjes me time hebt! 


Tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow