Translate

Zoek je iets?

donderdag 30 april 2015

Beauty Shoplog: MAC cosmetics, Victorias secret, Kruidvat, The Body Shop



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer eens een shoplog voor jullie met wat beauty-/verzorgingsspulletjes. Dit is niet allemaal van een keertje, want ik heb het een beetje opgespaard, maar het leek me toch leuk alles even te laten zien. Sommige dingen heb ik al langer dan andere en zijn dus al gebruikt, maar dat mag de pret niet drukken toch?




Ik ga eerst mijn spulletjes van Kruidvat laten zien. Ik moest gewoon wat dingen hebben en daarom ging ik daarheen, maar dan kom je al die aanbiedingen tegen en dan eindig ik toch weer met van alles in mijn mandje, wat eigenlijk niet de bedoeling was, ach ja!

Als eerste kocht ik de Garnier Micellar water, deze hebben jullie al voorbij zien komen in mijn ochtend/avond routine artikel , maar ik wilde hem toch er nog eventjes bij pakken, want het is echt een fantastisch product, dat ik iedereen aan kan raden!

Vervolgens kocht ik deze lipbutter van labello in de smaak Vanilla & Macadamia. Een vriendin van school had deze ook en het ruikt zo lekker, dat ik het ook maar gekocht heb (het ruikt naar een surprise ei). Daarnaast werkt het ook goed!

Als laatste kocht ik nog twee kleuren nagellak van Catrice. Ik kocht de kleur 20 Meet me at Coral Island (een koraal kleurtje) en de kleur I'm so aNude een licht kleurtje, er komt nog een review!
                                        Dan nu van Mac. Bij Mac kocht ik één lipstick, dit was een bijzonder moment, want het was mijn allereerste Macproduct haha! Voor degene die mij op instagram volgen hadden deze lipstick wellicht al gezien. Maar het is een lipstick in de kleur please me. Een matte oudroze kleur. Ik ben er echt helemaal weg van!

Dan ben ik ook nog naar Victoria's Secret geweest en voor the coconut passion bodysplash. En daar was weer een leuke aanbieding met bodysplashes namelijk 3 voor de prijs van 2! Ik kocht  dus twee keer een bodysplash in coconut passion en een keer the shimmer variant. Dat is dus een bodysplash met glitters erin! Leuk voor in de zomer! Ik vind coconut passion echt de lekkerste geur die er bestaat bij Victoria's Secret!


En dan als laatste.... Ik ben ook nog eventjes naar The Body Shop geweest om de coconut bodybutter te halen, want die van mij was helaas op. Maar toen ik daar aankwam bleek dat er weer een hele leuke actie was (er zijn vaak leuke acties bij The Body Shop, daar moet je echt eens op letten!). Nu was de actie dat als je twee bodybutters kocht er 25% korting van de tweede afging en daar heb ik toen natuurlijk ook gebruik van gemaakt! Dus naast de coconut variant heb ik ook Honeymania gekocht. Dit was een nieuwe bodybutter voor mij, maar ik kende de geur wel al, want ik had voor Kerstmis deze geur al als douchegel gekregen! Deze beviel me zo erg dat ik dus ook koos voor de bodybutter in deze geur!


Dit waren de beauty spullen die ik de afgelopen tijd gekocht heb! Laat weten wat jij het leukste product vind!

Tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow