Translate

Zoek je iets?

donderdag 9 april 2015

Mijn gezichtsverzorgingsroutine (ochtend en avond)



Hallo allemaal,

Omdat ik het erg leuk vind om verschillende verzorgingsproducten uit te proberen, verandert mijn routine erg vaak en is hij vrij lang. Toch vind ik dat ik nu wel een aardig bruikbare routine heb opgebouwd en die wil ik graag met jullie delen. Zoals ik net al zei is hij vrij lang, maar ik voer dan ook lang niet altijd alles uit (al is dat wel het besten), maar dit is mijn volledige routine als ik dus alle tijd heb.



Van te voren wil ik even zeggen, dat ik ooit (twee jaar geleden) ook al zoiets heb gedaan, maar toen heb ik het meer een review genoemd, maar als je me al zo lang volgt, kan het zijn dat je misschien producten herkent, want ja die gebruik ik nog steeds!

Oké laat ik maar gewoon bij de ochtend beginnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit meestal niet compleet uitvoer, want ik ben dan net wakker en moet eigenlijk al snel weg, maar dit is de bedoeling dat ik allemaal uitvoer 's ochtends...

Ik begin met Tea Tree Water van Lush, dit is echt serieus een wondermiddel! Ik spray het gewoon midden in mijn gezicht en alle bacteriën die op mijn gezicht zitten worden gedood (denk aan open wondjes worden schoon gemaakt.) Het prikt dan ook als een malle, maar je bent wel meteen wakker. En het zorgt ervoor dat er niets gaat ontsteken...

Vervolgens gebruik ik de Really Refresing tonic van HEMA. Ook hier ben ik zeer over te spreken. Ik gebruik hem om de laatste restjes vuil van mijn gezicht af te halen. Wat ook een pluspuntje is, is dat het het super lekker ruikt!

Daarna gebruik ik Your Face Will Be Washed Gently van HEMA. Een soort zeep voor je gezicht. Je doet een beetje van het spul in je hand en laat het door water erbij te doen lekker schuimen, dan smeer je het een beetje op je gezicht om het er vervolgens met water weer af te wassen. Dit product reinigt onzuiverheden en laat overtollig talg verdwijnen. Ook fijn is dat je gezicht heerlijk zacht aanvoelt na gebruik van dit product

Als laatste gebruik ik Your Face Needs me van HEMA. Dit is een soort crème. Deze crème zorgt ervoor dat je gedurende de dag niet gaat glimmen en daarnaast verwijdert het ook nog eens overtollig talg en maakt je poriën vrij, echt een fantastisch product en ik ga er zeker niet van glimmen, maar je gezicht wordt er ook niet mat van, het is een gezonde gloed!

Dan naar mijn avond routine, die volg ik bijna altijd wel helemaal, omdat ik dat gewoon fijn vind om 's avonds voor het slapen gaan even te doen. Ik word er rustig van en val sneller in slaap.

Als eerste haal ik natuurlijk mijn make-up eraf, maar die producten zitten hier niet bij. 

Nadat ik mijn make-up eraf heb gehaald gebruik ik Let the Good times roll van Lush. Een heerlijke reiniger die mijn huid zacht en egaal maakt. Het ruikt heel erg lekker naar popcorn en mijn maakt mijn huid super soepel! Je pakt een beetje van de reiniger, mengt het met water tot een papje en masseert het op je gezicht, daarna spoel je het met water af.

Daarna gebruik ik Garnier Micellar water en wauw dit is echt een meesterlijk product! Het verwijdert de laatste restjes vuil en make-up op een gezonde wijze en maakt mijn huid glad en stralend. Daarnaast dood ook dit product de bacteriën in wondjes en dit prikt dus ook verschrikkelijk, maar het is heerlijk!

Als laatste gebruik ik de foamimgly clean van Benefit. Ik heb lang getwijfeld of ik hem zou kopen, want hij is redelijk prijzig, maar jeetje wat ben ik blij dat ik hem gekocht heb zeg!!!
Ik weet niet wat hij allemaal met mijn huid doet, maar het voelt zo schoon, soepel en fris aan!! Ik vind het echt een master product! Ik vind het alleen wel jammer dat ik er nu zo zuinig mee moet doen, want Benefit is best prijzig en moeilijk te krijgen. Deze heb ik gekocht terwijl ik in Londen was bij Boots.

Dat was dan mijn routine. Nog steeds wisselt mijn routine en het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor weer het is, maar op dit moment is dit mijn geweldige routine!

Tot snel!

Wat is jouw favoriete product?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow