Translate

Zoek je iets?

donderdag 22 oktober 2015

Nagellak voor het najaar



Hoi allemaal,

Ik ben dol op nagellak en heb dan ook behoorlijk wat verschillende kleurtjes thuis liggen.
Ik houd er dan ook van om voor ieder seizoen ander soort kleuren op mijn nagels te smeren.
Ik dacht ook dat dat misschien wel leuk was voor een artikel, dus vandaag laat ik jullie mijn favoriete nagellakkleuren voor het najaar zien...
Ik ga niet diep in op alle lakjes, want daar is of al een review over geschreven of is nog onderweg...




Zoals je ziet gebruik ik vooral Catrice nagellak, dat heeft ook een reden, namelijk dat ik Catrice het beste budgetmerk vind als het op nagellak aankomt. Dus als je opzoek bent naar nieuwe nagellak, dan raad ik je zeker aan een keertje bij Catrice te kijken, verder ligt er nog HEMA en essence tussen. Allemaal lekker budget dus!


Laat ik beginnen met de Jelly Beans lakjes van HEMA. Ik ben die zelf ook nog een beetje aan het ontdekken en er komt ook nog een review over, maar deze twee kleurtjes wilde ik wel alvast noemen. Dit is  18 Jelly Beans Lilac en 11 Jelly beans green. Niet hele originele namen, maar daar draait het verder ook niet echt om. Deze Jelly Beans nagellakjes drogen matt op, iets waar ik sowieso echt veel van houd. Deze lakjes zijn er in verschillende kleuren, maar deze twee vond ik wel mooi voor in de herfst.


Dan Catrice lakjes. Van links naar rechts zijn dit de kleuren: 42 Nickel Minaj, 38 Vino Tinto, 51 I'm so aNude, 16 George Blueney, 61 Greige, the new Beige en als laatste van de UltimateNudes 01 Karl says très chic. 
Van twee van de vijf heb ik al eens een review geschreven, van de andere vier komt nog een gezamenlijke review.
Van al deze kleuren zijn 61 Greige the new Beige en 01 Karl says très chic mijn favorieten. Nu ik dit type heb ik de laatste ook op :). Ik vind het hele mooie herfsttinten en als je nog opzoek bent naar herfstkleuren, zou ik zeker eventjes in het Catrice schap kijken. Maar dit zijn mijn favoriete herfst/najaarskleuren van Catrice.

En dan de laatste, dit zijn een beetje random lakjes en daarom heb ik ze maar bij elkaar gezet.
Dit zijn van links naar rechts: HEMA Quick & Go nailpolish 17 Hastly Moss, HEMA special effects Chameleon 66 Chameleon green en essence Class of 2013 03 Ready for rush week?
De Hema chameleon is vooral een kleur die ik in het zonnetje wil zetten, want wat is dit gaaf. Het is een groene lak, maar in een bepaald soort licht wordt het blauw en dan weer geel en dan weer groen etc. Het is heeft een metallic effect en er zitten ook nog kleine glittertjes in, dit is echt een super gave kleur nagellak!


Zo dit waren mijn favoriete nagellakjes voor het najaar, als er nog een lakje is waar jullie een uitgebreide review van willen zien, laat het dan weten. Van de andere Catrice lakjes komt er sowieso nog eentje!

Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow