Translate

Zoek je iets?

donderdag 25 juli 2013

Minions!!! Banana song

Hoi allemaal!
Zoals jullie misschien wel weten ben ik 2 keer naar Amerika geweest :)! Mijn tweede keer was in de meivakantie. Misschien ga ik over de pretparken waar ik toen ben geweest een artikel maken. Maar dat wordt dan of in kleine delen of een HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉL lang bericht, dus daar ben ik nog niet echt over uit....




Maar goed toen ik in Amerika was heb ik de Minions uit verschrikkelijke ikke 1 & 2 in het "echt" gezien super grappig!

Ik wilde voor vandaag weer een wat vrolijker onderwerp kiezen dan "The Hungergames".
Ik heb op mijn telefoon een lijstje staan met dingen waar ik graag over zou willen bloggen, er staan langere onderwerpen zoals mijn reis door Amerika en de Efteling enzo, maar er staan ook wat kortere onderwerpen in. Ik heb dit keer voor het onderwerp Minions (en de banana song) gekozen!

Ik vind Minions echt fantastisch ze zijn zooooo schattig!
Minions zijn de gekke gele poppetjes uit "Despicable me" 1 & 2 het zijn handlangers van de "slechterik"! Minions zijn super lief en zijn er altijd om je te helpen! In "Despicable me" helpen ze de "slechterik" Gru om de maan te stelen! Maar is Gru wel echt zo slecht?



Maar goed verder over de Minions

Ik las net dat ze misschien een eigen film krijgen!!!!
(stukje van de site http://www.nrc.nl/breedbeeld/2012/07/24/gele-mannetjes-uit-despicable-me-krijgen-eigen-film/) "De minions zijn mateloos populair, ze hebben zelfs een eigen attractie in een pretpark in de Universal Studios in Orlando, 'Despicable Me Minion Mayhem'.Vandaar dat het niet zo gek is dat er een hele film aan ze gewijd wordt. De minions spreken overigens geen Engels, maar een eigen brabbeltaaltje. De film moet in 2014 uitkomen."

Na de attractie zag ik ze :), daar ben ik namelijk onder andere ook geweest in Amerika!


Hun lievelings eten is: bananen! :).Ze hebben er zelfs een eigen song van gemaakt, dit liedje blijft maar in je hoofd hangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow