Translate

Zoek je iets?

vrijdag 12 juli 2013

VAKANTIE

Hoi ,

Het is officieel.... Ik heb vakantie!!!!!! *doet dansje*! Gisteravond was mijn eindfeest! Het was echt super... 

Ik ging eerst bij een vriendin met heeeeeel veel andere vriendinnen opmaken enzo en daarna gingen we maar het feest :) het feest was zooooo gezellig !! 

En nu heb ik dus vakantie ! Ik ben er erg blij mee !! Dit was een erg zwaar jaar maar  ik ben met een goed rapport over ! (Dus ik mag niet klagen) 

Morgen ga ik naar de Efteling :) ik he er super veeeel zin in!!! Ik ga met allemaal mensen van een voorstelling :) :) :) :) Het wordt super gezellig enzo ....

Ik blog daar zondag wel over... Let dus op morgen geen berichten !!!! Sorry !! Zondag dus misschien meerdere berichten ;) 

Doei !!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow