Translate

Zoek je iets?

zondag 14 juli 2013

Vierdaagse van Nijmegen

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag naar Nijmegen geweest ! Waarom??? Omdat de vierdaagse van Nijmegen bijna begint, en wat betekend dat? FEESTEN 


 Door heel Nijmegen is muziek en kermis en drinken en het is gewoon een festival door de hele stad !! :) Het is natuurlijk super druk ! 

Ik had vandaag het geluk dat het koopzondag was dus de winkels waren ook open ! Ik heb natuurlijk ook weer iets gekocht ;) 
2 shirts een topje met franjes en een roze met een paradijs ! 
Morgen stuur ik een foto !!! 

Ik heb de shirts bij de sting en open 32 gekocht....
Bij open 32 was ik voor het eerst, ik vorm het echt een super winkel, leuke shirts en ze maken bijv. broeken korter ;)

Nou tot morgen !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow