Translate

Zoek je iets?

maandag 26 augustus 2013

Mijn reis door Amerika shopdag 1!

Hey allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik naar Amerika ben geweest, maar ik wil alles toch even laten zien!
Oké dag één gingen we meteen shoppen, we hadden namelijk heel erg last van een jetlag! Dus dan is het beter om niet in een pretpark te gaan lopen, ook was het niet zo mooi weer dus ja. We gingen shoppen in de Florida Mall.


Daar zijn o.a. de winkels
  • forever 21
  • m&m world
  • Victoria's secret
  • Vans
Natuurlijk zijn er nog veel meer winkels, maar dit zijn er een aantal. Toen we de parkeerplaats op kwamen rijden zag ik "Forever 21"meteen! Ik was er nog nooit binnen geweest. Maar had er wel al veel goede verhalen over gehoord! Dus daar wilde ik meteen naar binnen. Toen ik daar binnen kwam voelde ik me heel erg klein! Wat was die winkel groot zeg!!! Jemig!
 

Het was sale, en zoals jullie wel weten hou ik van sale!!!! Dus ik kocht er een aantal dingen. Alle drie deze dingen stonden ook in mijn favoriete blog maar toch (dat rijmt)!



 
Ik was/ben echt helemaal verliefd op die winkel (wil je info over de producten , kijk even de blog "mijn favorieten van de zomer") En ook op de spullen die ik daar gekocht heb!
Toen gingen we verder we kwamen langs M&M WORLD, nou daar wilde ik wel naar binnen!


 
Als je daar binnen komt, heb je boven op het plafond hele brede buizen, met M&M's erin. Die lopen door een groot deel van de winkel! In alle kleuren!

Ik heb er natuurlijk een zak M&M's gekocht, maar ook pyjama!
Ik ben er echt heel erg blij mee!!!!!! De broek is alleen veel te groot, maar dat maakte me niet uit! Ik wilde hem zoieso hebben!

Daarna liep ik langs een winkeltje (weet niet meer welke), en kocht dit jurkje! Normaal draag ik bijna nooit jurkjes of rokken maar voor deze wilde ik wel een uitzondering maken!

 


Op de foto ziet hij er minder mooi uit dan in het echt, maar het is een roze jurkje met bloemen en met spaghetti bandjes! Hij was er ook in het groen, een kleur groen die heel mooi zou staan bij andere mensen, maar niet bij mij! Ik vind hem super!


 
Daarna kocht ik nog Vans, maar die zijn al helemaal vies dus die ga ik niet hier opzetten...
 
 
Nou dit waren alle spullen die ik in de Florida Mall heb gekocht!
Doei allemaal tot snel
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow