Translate

Zoek je iets?

donderdag 29 augustus 2013

Review: Body & Fruit - Kruidvat

Hoi allemaal,

De eerste review van al mijn spullen...
Deze gaat over de verzorgingsspullen van de Kruidvat, van de lijn Body & Fruit. (Kruidvat eigen merk).

Ik begin bij de coconut & shea butter bodylotion.


Ik vind de verpakking al supertof! Hij is best wel zomers door die kokosnoten! Dat vind ik super leuk! De geur is echt heerlijk. Hij ruikt heel erg naar kokos, dus daar moet je wel van houden, (en dat doe ik ook...)

Op de verpakking staat:
'Het lijkt wel Jamaica in je badkamer met Kruidvat Body Lotion Coconut & Sheabutter. De natuurlijke kokosolie en shea butter verzorgen je huid optimaal en laten haar weer super zacht en soepel aanvoelen. Bovendien ga je er Caribisch lekker van ruiken. Deze weldadige body lotion is net een beetje vakantie. Dermatologisch getest.'

Nou mijn huid gaat er eigenlijk niet zachter van aanvoelen ofzo, maar hij ruikt wel erg lekker! De geur blijft ook erg lang hangen. Ook is het makkelijk aan te brengen. En er komt niet te veel tegelijk uit door de kleine opening!

Er zit 250 ml in een flesje. Dat is dus best wel veel. Ik zeg doen!

Nu de Body butter met de geur Pink Grapefruit & Lemon

Deze body butter ruikt erg zoet en zomers naar grapefruit! Deze geur blijft minder lang hangen dan die van de Body Lotion, maar hij maakt je huid wel zachter. De body butter trekt ook best wel snel in. Hij smeert ook best wel makkelijk uit. Ik vind het alleen moeilijk om de butter uit het doosje te halen, maar dat kan ook aan mij liggen. (dit was namelijk voor het eerst dat ik een body butter gebruikte)

Op de verpakking staat: Kruidvat Body Butter Pink Grapefruit & Lemon is een heerlijke oppepper voor een huid die snakt naar aandacht. Voel hoe soepel en super zacht ze wordt en laat de frisse grapefruitgeur je zinnen prikkelen. Fris en opgekikkerd kun je nu weer de hele wereld aan. Dermatologisch goedgekeurd.

Deze is dus ook erg fijn alleen jammer dat de geur niet blijft hangen
 

Deze 2 hadden dus eigenlijk iets meer gecombineerd moeten worden, de verzorging van de butter en het lange aanhouden van de geur van de lotion. Toch vind ik het een geslaagde koop. De ene dag verzorging en de andere dag een lekkere geur.

De Body & Fruit lijn van het Kruidvat eigenmerk ligt in de winkel, maar je kan hem ook bestellen op de website
www.kruidvat.nl

doei doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow